اخبار شهرستانها

طرح مهر تندرستی در طبس اجرا می شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از اجرای طرح مهر تندرستی در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بیماران نیازمند از حمایت اوقاف طبس بهرمند می‌شوند.
به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین دادخدا خدایی در تشریح برنامه‌های طرح مهرتندرستی در جمع خبرنگاران با بیان این که یکی از رسالت‌های خطیر سازمان اوقاف و امورخیریه نظارت و صیانت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش و مراقبت لازم از این امانات است که عهده‌دار آن است، افزود: این طرح در راستای کمک به بیماران بی‌بضاعت اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه طرح مهر تندرستی بر اساس ابلاغیه‏‌های ارسال شده از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه در طبس اجرایی می‌شود، تصریح کرد: شمار زیادی از واقفان، خیر اندیشان، مردم و مسئولان در همین راستا با نیات جدید وقف که سلامت، بهداشت و درمان است، آشنا می‌شوند.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طبس، اظهار کرد: طرح ملی مهر تندرستی با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین در موضوعات دارو و درمان و مراکز درمانی و پزشکی، بارویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه کاریکاتور «نفوذ» در بیرجند
نمایشگاه آثار برگزیده هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور «نفوذ» در بیرجند افتتاح شد. به گزارش فارس، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در مراسم افتتاح آثار برگزیده هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور نفوذ به‌ مناسبت سالروز حماسه ۹ دی در طبقه فوقانی سینما بهمن اظهار داشت: نمایشگاه نفوذ، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ فرهنگی و مباحث عمده نفوذ در داخل کشور راه‌اندازی شد. مجید کریمیان افزود: ۳۵ اثر از آثار هنرمندان مطرح کشوری در این نمایشگاه برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است. وی گفت: این آثار دارای کیفیت ملی هستند و به زیبایی مباحث مختلف نفوذ را با زبان کاریکاتور به تصویر کشیده‌اند و چون کاریکاتور زبان هنری است که عموم مردم با آن به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند این آثار هم از ارتباط‌پذیری بالایی برخوردارند. این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۲ تا ۹ دی دایر است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد:
همسان سازی حقوق مستمری بگیر استان با تعیین تکلیف بدهی های دولت
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی  گفت: با تعیین تکلیف بدهی های دولت امیدواریم همسان سازی حقوق ۱۳ هزار مستمری بگیر استان در برنامه ششم توسعه محقق شود. مجید درویشی با اشاره به حرکت دولت و مجلس در ارتقای منافع بازنشستگان اظهارکرد: بر اساس ماده ۱۳ مصوب کمیسیون تلفیق برنامه ششم، تکلیف بدهی های دولت به این سازمان مشخص خواهد شد.  وی با بیان اینکه با تعیین تکلیف این بدهی از افزایش حقوق بازنشستگان حمایت می کنیم؛ تصریح کرد: همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر یکی از مطالبات به حق آنان است. وی به بدهکاری میلیاردی دولت به سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و  بیان داشت: اجرای مرحله اول این قانون طی هفت سال بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بار مالی برای سازمان تامین اجتماعی در کشور داشته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*