گفته می شود

گفته می شود در حالی که روز سه شنبه در نهایت انتخابات آمریکا به شکل رسمی برگزار خواهد شد، بازار پیش بینی ها و نظر سنجی ها در مورد نتایج این انتخابات داغ شده است. این در حالی است که تحلیلگران و سیاست شناسان آراء و نظرات متفاوتی در مورد نتایج انتخابات دارند و تقریبا هیچ کدام به شکل قطعی نمیتوانند در مورد نتایج احتمالی انتخابات در آخرین مرحله نظر دهند.

دونالد ترامپ در آخرین هفته از کمپین های انتخاباتی تا حد زیادی توانسته است فاصله خود را در نظر سنجی های عمومی در آمریکا با هیلاری کلینتون کاهش دهد. اکنون بر اساس آخرین نظر سنجی های تلفیقی در ایالات متحده فاصله رای دو نامزد به ۱٫۸ درصد رسیده است و این موضوع برای هیلاری کلینتون که پیش از این گفته بود از پیروزی خود در انتخابات مطمئن است، یک بار روانی شدید ایجاد میکند.

گفته می شود وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این وزارتخانه با اتاق‌های فکر پنهان روبرو است، گفته این اتاق‌های فکر از ابتدای شروع دولت برای تخریب بخش‌های مختلف دولت شروع به کار کرده‌اند که ابتدا اتاق فکر بوده و بعد تبدیل به اتاق عملیات شده‌اند.

علی جنتی درمراسم  تودیع خود که ۱۷ آبان ماه در تالار وحدت برگزار شد، از انتخاب صالحی امیری به عنوان وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان “نعم الخلف” یاد کرد و گفت: امیدوارم او وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را یک گام به جلو ببرد.
گفته می شود در سفری بی سابقه، “طارق الملا” وزیر نفت مصر به تهران سفر می کند. هدف از این سفر بررسی خرید نفت خام از ایران است. رویترز به نقل از منابع آگاه در فرودگاه قاهره نوشته که وزیر نفت مصر روز یکشنبه به سمت تهران پرواز کرده است. ساعتی بعد از خبر رویترز، طارق الملا وزیر نفت مصر در مصاحبه با رویترز گفته که برای شرکت در کنفرانسی به ابوظبی سفر کرده و به ایران نیامده است.
گفته می شود «بی‌بی‌سی و رسانه‌های آمریکایی در حال تزریق این ذهنیت غلط هستند که عظمت ایران فقط و فقط با سلطنت شاهنشاهی به وقوع می‌پیوندد و باید اذعان داشت که صداوسیمای ما در این راه به آنها کمک زیادی می‌کند. وقتی تلویزیون ملی ما به طور دائم یا برنامه آشپزی نشان می‌دهد یا این که سعی دارد تا بدیهیات رفتاری در مواجهه زنان با مردان را به زن‌ها و مردها یاد بدهد، طبیعی است که مردم به سمت و سویی هل داده می‌شوند که به جای رسانه ملی، تماشاگر سفت و سخت شبکه‌های ماهواره‌ای باشند.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*