اخبار ورزشی/حضور شمشیربازان استان در رقابت های قهرمانی کشور

حضور شمشیربازان استان در رقابت های قهرمانی کشور
شمشیربازان خراسان جنوبی در رقابت های قهرمانی کشور به مصاف حریفان می روند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور از امروز به مدت ۲ روز به میزبانی تبریز برگزار می شود. علی یوسفی، حامد صلاحی، حمید رزاقی و دانیال حسین زاده اعضای تیم شمشیربازی خراسان جنوبی حاضر در این رقابت ها هستند که به مصاف حریفان کشوری خود می روند.
راهیابی مربی استان به کلاس مربیگری کریکت آسیا
مربی کریکت خراسان جنوبی به کلاس مربیگری آسیا راه یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، کلاس مربیگری کریکت آسیا به مدت ۳ روز به میزبانی اراک برگزار شد. فهیمه کلنگی خواه از خراسان جنوبی با موفقیت در دوره مربیگری ایران به کلاس مربیگری کریکت آسیا راه یافت. آموزش این دوره را محمد یوسف رئیسی مربی بین المللی کریکت برعهده داشت.

پینگ پنگ باز نونهال استان در مسابقات دسته برتر کشور شرکت می کند
نونهال خراسان جنوبی در مسابقات پینگ پنگ دسته برتر کشور شرکت می کند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات پینگ‌پنگ دسته برتر نونهالان کشور از امروز تا ۲۹ آبان ماه به میزبانی استان فارس برگزار می شود. در این رقابت ها پویا احراری نماینده خراسان جنوبی به سرپرستی و مربیگری علیرضا چمنی در گروه دوم به مصاف حریفانی از استان های قم، خوزستان و کردستان می رود. گفتنی است این مسابقات با شرکت ۱۶ نماینده از استان های مختلف کشور برگزار می شود

پایان رقابت های فوتسال بانوان باشگاه های بیرجند
رقابت های فوتسال بانوان باشگاه های بیرجند با قهرمانی تیم کالای ورزشی فدویان به پایان رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی، یک دوره مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان شهرستان بیرجند با حضور ۷ تیم در دو گروه از ۱۳ تا ۲۶ آبان ماه جاری در سالن شهیدین قاسمی برگزار شد که در پایان تیم کالای ورزشی فدویان با غلبه بر تیم رومه به مقام نخست این رقابت ها رسید و تیم گالری ترافیک نیز تیم دهیاری القار را شکست داد و مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.

رقابت های کیک بوکسینگ استان برگزار می شود
رقابت های استانی کیک بوکسینگ برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیئت ورزش های رزمی استان گفت : رقابت های استانی کیک بوکسینگ از ۲۸ آبان ماه با حضور شهرستان هایی که در این رشته فعالیت دارند در باشگاه مروت بیرجند برگزار می شود . مومنی افزود: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات شرق کشور در اواخر آذر ماه و رقابتهای انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*