اخبارورزشی استان/شکست شاهین نوین طبس در اولین بازی فوتبال امید استان

برگزاری همایش کوهنوردی در قاین
همایش کوهنوردی استان  در قاین برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، همایش کوهنوردی خراسان جنوبی امروز و فردا در دره واسو ۲۵ کیلومتری شرق قاین به طرف زیرکوه برگزار می شود. بازدید از غار جوجه و صعود به قله واسو  از برنامه های همایش دو روزه کوهنوردی است.

تیم اتومبیلرانی  استان به مسابقات قهرمانی کشور می رود
تیم اتومبیلرانی اسلالوم بانوان و مردان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی ، پنجمین دوره  مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور در رشته اسلالوم فردا به میزبانی پیست اتومبیلرانی شهرستان شیراز برگزار می شود.
در این رقابت ها تیم خراسان جنوبی در بخش بانوان ؛ اسماء مرادی در کلاس ۱۵۰۰سی سی ، تهمینه شفیعی و زهرا بیگزاده در کلاس ۲۰۰۰ سی سی و در رده مردان کلاس ۱۵۰۰ سی سی ، جواد پوررضا و امین فارسی و در کلاس ۲۰۰۰ سی سی امیر دروهی و علیرضا غلامی و در کلاس آزاد سینا ریاحی تشکیل می دهند. گفتنی است سرپرستی و مربیگری تیم استان را امیرحسین گلستانی بر عهده دارد.

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در بیرجندآغاز شد
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبیرستان متوسطه اول محسن کارگر مهرشهر بیرجند آغاز شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، الپمیاد ورزشی درون مدرسه ای بیرجند در ۱۰۹ دبیرستان و دبستان با حضور ۱۶ هزار دانش آموز در رشته های بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، اسکیت، شطرنج، بازی های بومی محلی و بدمینتون، به صورت جداگانه در هر مدرسه تا اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می شود.

شکست شاهین نوین طبس در اولین بازی فوتبال امید استان
شاهین نوین طبس در اولین بازی فوتبال امید استان مقابل تیم سرخپوشان بیرجند بازی را واگذار کرد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتبال نونهالان امید خراسان جنوبی روز گذشته با بازی تیم های شاهین نوین طبس و سرخپوشان بیرجند آغاز شد.
این رقابت ها در سه رده سنی ۸ ، ۱۰ و ۱۲ سال در چمن مصنوعی ورزشگاه سرحدی بیرجند برگزار می شود.
در رده سنی زیر۸ سال تیم های علم و ادب، آبی پوشان، پیروزی و سرخپوشان ، و در رده سنی زیر ۱۰ سال تیم های سرخپوشان، آبی پوشان، پیروزی، علم و ادب، ابومسلم و در رده سنی زیر ۱۲ سال تیم های ایرانجوان، سرخپوشان، ابومسلم الف، شاهین ب، آبی پوشان، علم و ادب ب، پیروزی الف و پیروزی ب  به صورت لیگ رفت و برگشت در دو وقت ۲۰ و ۲۵ دقیقه ای و دریک چهارم زمین چمن استاندارد با یکدیگر رقابت می کنند.
گفتنی است هفته اول این رقابت ها با انجام ۱۰ دیدار امروز و فردا  در زمین شماره یک استادیوم آزادی بیرجند  پیگیری خواهد شد.

Image result for ‫فوتبال‬‎

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*