مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند :مطالعات جامع اصلاح شبکه آب ٢/١ میلیارد اعتبار گرفت

مطالعات جامع اصلاح شبکه شهر بیرجند با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان در حال اجراست.

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند با اشاره به اینکه زون بندی شبکه آب بیرجند با هدف کاهش تعدیل فشار آب و همچنین شدت فشار آب در برخی نقاط شهر بیرجند از سال ۸۵ آغاز شد، به بیرجند امروز گفت: این طرح هم اکنون در لوپ های اصلی به پایان رسیده است اما برای شبکه های داخلی کار ادامه دارد.

سید علی هاشم آبادی افزود: امسال برای مطالعات جامع اصلاح شبکه شهر بیرجند ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی انجام این مطالعات را با هدف داشتن یک برنامه و نقشه راه جامع بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اجرای زونبندی تا حد زیادی در کاهش هدر رفت آب از شبکه ،تعدیل فشار و یا افزایش فشار، کاهش استهلاک و هزینه های بهره برداری تأسیسات موثر است.

وی درباره گزارشهایی که از کاهش فشار آب در شبکه به این شرکت اعلام میشود، گفت: با اجرای زونبندی تا حد زیادی این گزارشات کاهش یافته و میزان رضایتمندی شهروندان افزایش یافته است.

وی درصد تخصیص اعتبارات را یادآور شد و گفت: چون تکمیل این طرح بسته به میزان تخصیص اعتبارات است نمی توان دراین باره زمانی اعلام کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند درباره کاهش فشار آبی که در محدوده خیابان پاسداران گزارش شده بود (حدفاصل میدان قدس تا ابتدای پاسداران) اعلام کرد: این مشکل تا حد زیادی رفع شده است.

هاشم آبادی گفت: با بررسیهای لازم در خصوص وضعیت شبکه و همچنین فشارسنجی از نقاط مختلف، پیگیری رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت و با مانور شیرآلات منطقه و انجام یک مورد اتصال شبکه، مشکل رفع شد.

۲s2

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*