مدیرکل دامپزشکی استان: حضور رسانه ها را در کنار خود احساس می کنیم

مدیرکل دامپزشکی استان از دفتر روزنامه امروز خراسان جنوبی بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان این روزنامه، در گفتگوی خود با سردبیر روزنامه، گفت: ما حضور رسانه ها را در کنار خود احساس می کنیم و از زحمات و خدمات مدیریت و مجموعه روزنامه امروز خراسان جنوبی قدردانی می نماییم.

دکتر علیرضا رفیعی پور با اشاره به اینکه یک سوم مجموع صادرات مرز ماهیرود، مربوط به حوزه دامپزشکی است، اظهار کرد: بازارچه مرزی ماهیرود برای استقرار دامپزشکی در این بازارچه پیشقدم شده و ما هم با جدیت پیگیر هستیم و به نکات خوبی هم رسیده ایم و معتقد هستیم که استقرار دامپزشکی در مرز و ایجاد انبارها و سردخانه ها می تواند به توسعه استان و ایجاد اشتغال کمک کند.

وی افزود پیشنهاد استقرار دامپزشکی در سایت های مرزی و مرکزی منطقه ویژه اقتصادی استان را نیز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه کرده ایم که در صورت تصویب طرح و تخصیص اعتبار نسبت به استقرار اقدام خواهیم کرد و قطعا در آینده اکثر واحدهای تولیدی و کارخانجاتی که در منطقه ویژه اقتصادی استان راه اندازی شود با دامپزشکی مرتبط خواهد بود.

به گفته وی استان از جهت ارائه آموزشهای لازم اقدامات خوبی را انجام داده است و در حوزه اطلاع رسانی نیز تجهیزات و امکانات خوبی را فراهم کرده است.

سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شاید رسانه ها و روزنامه های استان در گذشته کمتر به رسالت و وظیفه حرفه ای خود عمل کرده اند، گفت: تلاش ما این است که در روزنامه امروز خراسان جنوبی و هفته نامه بیرجند امروز تخصصی تر به مباحث نگاه کنیم و کیفیت کار را بالا ببریم و اخیرا هم بر اساس بررسی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعلام این وزارتخانه توانسته ایم رتبه دوم کیفیت عملکرد را در بین روزنامه های استان کسب کنیم.

IMG_3641

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*