حمایت مردم روز به روز از روش شیخ قاسم بیشتر خواهد شد مولوی حسینی: سلب تابعیت شیخ قاسم نشانه ضعف و سستی آل‌خلیفه است/آزادگان دنیا روش آل‌خلیفه را محکوم کنند

 

شیخ عیسی قاسم

امام جمعه اهل سنت شهرستان زیرکوه گفت: سلب تابعیت شیخ عیسی احمد قاسم نشانه ضعف و سستی حکومت آل‌خلیفه است.

مولوی سید مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: حکومتی که بر مبنای ظلم و ستیز با عدالت و حق طلبی پایه‌گذاری شده باشد قطعا نمی تواند جز این رویه‌ای را برای خود بپسندد.

وی افزود: این نشانه ضعف ایمان و ضعف حکومت یک ملت است و به طور کلی ضعیف بودن یک دستگاه حکومتی را نشان می‌دهد و صدای حق‌خواهی و عدالت را در بین آحاد  آن کشور به وجود می‌آورد.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه بیان کرد: چنانچه حکومتی با عدالت در بین اقشار جامعه رفتار کند قطعأ آن مملکت و شهروند آن با صلح و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد و اگر غیر از این باشد صدای حق‌خواهی مردم در جای جای آن مملکت بلند خواهد شد.

مولوی حسینی با بیان اینکه شیخ عیسی احمد قاسم فردی است که از جایگاه علم صحبت می‌کند و روشن‌گری‌های این فرد براساس آموزه‌های دینی و قرآنی است و از آن طرف هم حمایت خداوند متعال و هم حمایت مردم مظلوم بحرین را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آل‌خلیفه چون حکومت خود را مستأصل می‌بیند به سلب این شخصیت اقدام کرده است خاطرنشان کرد: این عمل جز استیصال چیزی جز بیچارگی را برای ملت در بر نخواهد داشت و همچنین صدای مظلوم مردم بحرین را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان زیرکوه یاد آور شد: همه آزادگان دنیا روش و منش این حکومت را محکوم خواهند کرد و خداوند متعال نیز پشتیبان ملت و صدای مظلوم مردم خواهد بود.

مولوی حسینی اظهار داشت: این چنین حکومت‌هایی جز اینکه بر طبل رسوایی خود بکوبند در سطوح مختلف جامعه به خصوص علما جایگاه خود را از دست خواهند داد و از طرفی بیداری و مقاومت مردم را بالا خواهند برد.

وی افزود: همچنین حمایت مردم روز به روز از این حرکت‌ها و روش شیخ قاسم بیشتر خواهد شد و اگر حکومت بخواهد به این روش‌های خود ادامه دهد در نهایت جز ذلت و سرنگونی چیزی در پی نخواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان زیرکوه گفت: این حکام باید به خود آیند و از این روش‌ها که با جامعه اسلامی منافات دارد دست بردارند تا از حمایت مردم برخوردار شوند و به امید آن روز که همه حق خواهان به حق خود برسند و با مشت‌های گره خورده حق خود را از ستمگران بگیرند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*