گفته می شود

 

 

گفته می شود آخوندی با بیان اینکه “اصلاح نظام بانکی چند صد هزار میلیارد تومان هزینه لازم دارد” گفته اصلاح این اقتصاد به این راحتی ها نیست و هزاران نفر در این موضوع ذینفع هستند. شوربختانه بخشی از آن‌ها ذی‌نفوذ هم هستند. تنها اتفاقی که می‌تواند این موضع را حل کند انتخاب ۱۴۰۰ است.وی ادامه داد: از نظر من وضع موجود تصادفی نیست و شرایط موجود نتیجه برآیند نیروهای ذی‌نفعان است. تصادفی این طوری نشده است. این وضع برآیند ناکارآمدی‌های عقیم و نازا است که در عین حال نیرومند هم هستند. آیا بابک زنجانی‌ها به صورت اتفاقی پدید می‌آیند؟ برای اینکه این اتفاقات عوض شود نیرویی از بیرون باید باشد و این چرخه‌ی ناسالم را به‌هم بزند. این نیرو فقط انتخابات است؛ آن هم انتخاباتی که هدفش این باشد که به سمت حفظ ایران برود و تعدل نیروهای موجود را به‌هم‌بریزد.

 

 

 

گفته می شود صادق خرازی گفته ۱۶ سال است که کشور قربانی مدیریت خودکامه است. از ۱۳۸۴ تا به الان مدیران ارشد کشور فکر می‌کنند ولایت بر مردم دارند. تا زمانی که این گونه فکر می‌کنند، این محصول و نتیجه‌اش میشود. مدیریت وکالت است، ولایت نیست.خرازی در گفت وگویی درباره مدیریت کشور در دوره محمود احمدی نژاد گفت: تصرف در بیت المال کردند به عنوان مدیریت، خصوصا در دوره آقای احمدی نژاد و کسی هم پاسخگو نبود. میلیاردها میلیاردها پول این ور و آن ور شد و تمام شد. آمدند یک داستان حقوق بگیر نجومی درست کردند و چند مدیر را دراز کردند و تمام پرونده میلیاردها پول بانک زنجانی، رضا ضراب و دیگران تمام شد. اخیرا سفری به ترکیه داشتم؛ دم فرودگاه در محل تشریفاتشان می‌رفتم، گفتند این هواپیمای اختصاصی برای رضا ضراب، شوهر خانم ابرو گوندش، خواننده معروف ترکیه هست. امروز صبح از آمریکا آمده‌اند. مردم ایران چه گناهی کردند که پولشان در اختیار یک خواننده ترک و یک آدمی که با یک ماشین قالپاق طلایی می‌خواهد زندگی کنند، باشد.

 

 

 

 

گفته می شود هادی خامنه‌ای گفتهجناح رقیب دولت نمی‌خواهد برجام در دولت روحانی به سرانجام برسد، سنگ‌اندازی می‌کنند تا دولت بعدی بیاید و افتخارش نصیب دولت فعلی نشود. وی همچنین گفته دولت بعدی احتمالا دست کسانی‌ است که همه چیز در اختیارش است.

 

 

گفته می شود «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی در اظهاراتی گفته که به ریاض اطمینان داده شده است که برنامه موشکی و رفتارهای منطقه‌ای ایران در توافق جدید با تهران گنجانده خواهد شد.

 

گفته می شود ضرغامی اعلام کرده چپی‌ها اول انقلاب هرجا می‌رفتند می‌گفتند نان، مسکن، آزادی. آن موقع چون این شعار نماد جریان‌های سیاسی بود ما مخالف بودیم. عکس «چه‌گوارا» را می‌زدند، ما قلّاب می‌گرفتیم و عکسش را می‌کندیم. امروز من عاشق چه‌گوارا هستم و مثلاً در دانشگاه تهران می‌گویم من یک موی چه‌گوارا را به هزار مدعیِ نماز شب خوانی که خیرشان به مردم نمی‌رسد و ظلم می‌کنند نمی‌دهم و دوست دارم چه‌گوارا را. شما هم اگر پایش بیفتد از فیدل کاسترو و چه‌گوارا در مقابل غربگراها دفاع می‌کنید، چرا که این‌ها نیروهای انقلابی بودند که برای مردم کار ‌کردند. اول انقلاب این کار را نمی‌کردیم، به خاطر اینکه مارکسیست‌ها که می‌خواستند اسلامیت نظام را زیر سؤال ببرند و می‌خواستند مردم را منحرف کنند،

 

 

 

گفته می شود فرماندار قشم با تکذیب خبر نصب پرچم چین بر فراز برج نوری اسکله محله دوحه جزیره قشم گفته پرچم نصب شده بر فراز یکی از برج‌های نوری این جزیره، متعلق به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است.

 

 

گفته می شودمحمد غرضی از تصمیم خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبرداده است.

 

 

 

گفته می شود هنگام خروج عراقچی از محل ملاقات در وین، یکی از عناصر ضدانقلاب اقدام به فحاشی علیه وی کرد و قصد تهاجم به او را داشت که ناکام ماند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*