گفته می شود /

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته اصلاح‌طلبان نهایتا ۱۰ درصد بین مردم پایگاه دارند. حتی اگر خاتمی را هم بیاورید، مردم می‌پرسند چه چیزی را می‌خواهید اصلاح کنید

 

 

گفته می شود «نیکی هیلی»، نماینده پیشین آمریکا در دولت «دونالد ترامپ» گفته  رئیس‌جمهور پیشین آمریکا تضعیف اقتصاد ایران و بروز تظاهرات‌های خیابانی را هدف سیاست‌های دولت قبلی آمریکا دانسته است.او در مصاحبه با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» گفت: «[تحریم‌ها] اقتصاد ایران را ضعیف کرد تا جایی که مردم در خیابان‌ها علیه رژیم تظاهرات کردند. این همان چیزی بود که ما می‌خواستیم.

 

 

گفته می شود سفیر کشورمان در چین با بیان این که سالگرد انقلاب با عید بهاره ‎چین و آغاز پنجاهمین سال برقراری روابط دیپلماتیک دو کشور همراه شده گفت: خبرهای خوبی در روابط دو کشور در راه است.

 

 

 

گفته می شود بیش از ۵۰ قانونگذار آمریکایی در نامه‌ای به «جو بایدن»، رئیس‌جمهور او خواسته‌ند به توافق هسته‌ای با ایران برنگردد و سیاست «فشار حداکثری» علیه ایران را ادامه دهد.

 

 

 

گفته می شود رئیس فرماندهی استراتژیک آمریکا یا استراتکام هشدار داد که جنگ اتمی با روسیه یا چین یک احتمال واقعی است و به رفتارهای “بی ثبات کننده” این دو رقیب آمریکا اشاره کرد.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران از آمادگی دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برای انتشار گزارش محرمانه قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد عربستان برای کنگره خبر داد.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس دهم گفته آقای پناهیان که بر سر مجلس دهم فریاد می کشید اکنون باید جواب بدهند، شما که این همه فریاد می زدید نماینده که توان ندارد و نمی خواهد رای خودش را علنی بگوید زیرا جرات ندارد خوب الان آقایان هم طیف خودتان جراتشان را معین و معیارهایشان را مشخص کنند.

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در سخنانی مدعی پایان حمایت اطلاعاتی واشنگتن از عربستان در جنگ یمن شد.

وی در سخنانی درباره جزئیات تصمیم دولت جو بایدن، رئیس جمهوری این کشور درباره توقف حمایت از عربستان و امارات در جنگ علیه یمن اظهار کرد: طبق دستور رئیس جمهور وزارت دفاع آمریکا تمامی حمایت‌های غیر نظامی از جمله اطلاعاتی، برخی مشاوره‌ها و پشتیبانی تاکتیکی از عربستان در جنگ یمن را متوقف کرده است. وی افزود: عربستان همچنان شریک آمریکا است و دستورات بایدن تنها مربوط به جنگ یمن است.

 

 

گفته می شود حسن بیگی با بیان اینکه هم اکنون با مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همکاری می‌کند، درباره کاندیداتوری محمد ذوالنوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفته آقای ذوالنوری نسبت به افرادی که امروز در جریان اصولگرایی نام شان مطرح می‌شود، توانمندتر و قوی‌تر است. او در حوزه‌های فنی مخصوصا بحث هسته‌ای و برجام تسلط دارد و در مجموع فردی عاشق، منصف و توانمند محسوب می‌شود.

 

 

 

گفته می شود نماینده تهران در مجلس گفته که «محمدباقر قالیباف پروتکل‌های بهداشتی دیدار با پوتین را نپذیرفته لذا پوتین برای دریافت پیام مهم مقام معظم رهبری، نماینده ویژه معرفی کرده است.»

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته‌ در پی اجرا نکردن دستور رئیس جمهور توسط وزارت ورزش برای تشکیل شورای نوجوانان، رئیس دفتر رئیس جمهور دستورات لازم را صادر کرد

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*