گفته می شود /

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته واشنگتن در حال ارسال نشانه‌هایی از آمادگی برای بازگشت به برجام است و مسکو حاضر است برای احیای برجام با شرکای این توافق وارد تعامل نزدیک شود.

 

 

گفته می شود غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی  و سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس با اشاره به دلیل عدم رای آوری طرح شفافیت آرا  گفته طرح شفافیت آرای نمایندگان یک ظرف تو خالی بود که اسم آن را شفافیت گذاشته بودند و در واقع هیچ چیزی در طرح وجود نداشت.

 

 

 

گفته می شود محمدباقر قالیباف گفته امروز هم در اندیشه کج اندیشی داریم و هم در مدیریت سوء مدیریت. اگر سوء مدیریت در کشور نبود چرا کشور وقتی که ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد داشت با زمانی که ۱۵ میلیارد دلار درآمد داشت در حوزه اقتصادی هیچ تفاوتی، نمی بینیم. این جز سوء مدیریت چیزی نیست. در حقیقت امروز دو قطبی کارآمدی و ناکارآمدی را شاهد هستیم.

 

 

 

گفته می شود محمود احمدی‌نژاد که این روزها خبرهای متعددی از او در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر می‌شود در یک گفت‌وگویی گفته من اعتقاداتم را می‌گویم، ولی تأثیر اعتقادات من در جامعه خیلی زیاد است. احمدی‌نژاد همچنین به اعتصاب غذای بقایی هم واکنش نشان داد.

 

 

 

گفته می شود دادگاهی در بلژیک اسد الله اسدی، دیپلمات کشورمان را به ادعای آنکه مغز متفکر بمب گذاری خنثی شده در گردهمایی گروهک منافقین در نزدیکی پاریس در سال ۲۰۱۸ بوده، به ۲۰ سال زندان محکوم کرد.

 

 

 

گفته می شود حاکمان نظامی میانمار (برمه) چند روز پس از سرنگونی دولت دموکراتیک این کشور، دسترسی به فیسبوک را مسدود کرده‌اند.  مقامات دولت نظامی گفته‌اند که این پلاتفورم رسانه اجتماعی – که برای بسیاری در میانمار تنها مجرای دسترسی به اینترنت است – به خاطر “حفظ ثبات ملی” مسدود خواهد بود. فیسبوک به مجرایی برای تبادل نظر و اطلاعات در مخالفت با کودتای روز دوشنبه تبدیل شده است. همزمان در ادامه نافرمانی مدنی، گروهی از نمایندگان مجلس از ترک محل بازداشت موقت خود در پایتخت امتناع می ورزند و در یانگون مردم در اعتراض به کودتا به کوبیدن به قابلمه ادامه می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*