گفته می شود/  احمدی نژاد اعلام کرده احساس وظیفه کنم کاندیدا می شوم

 

 

 

گفته می شود احمدی نژاد اعلام کرده احساس وظیفه کنم کاندیدا می شوم وی گفته من یک انسان معمولی بودم و الان هم هستم. من همانطور که زندگی می کردم با مردم حرف زدم، من نرفتم طراحی کنم که مثلا این لباس را بپوشم یا این حرف را بزنم که مثلا عده ای را جذب کنم، یک انسان چقدر باید ساقط شده باشد که فیلم بازی کند تا رأی جمع کند؟عده زیادی از سیاسیون دو جناح در سال ۸۴ به شدت مخالف آمدن من بودند و مواضعشان معلوم است و همه شان در برابر من موضع گرفتند و فشار آوردند ولی گذشته است و الان وقت بیان آن نیست.سال ۸۴ من رقیب آقای هاشمی شدم، جبهه اصلاحات کلا از آقای هاشمی حمایت کردند من چند وزیر آورده باشم که به آقای هاشمی رأی دادند؟ ۱۰ تا خوب است؟ بیش از ۱۰ وزیر من کسانی بودند که به آقای هاشمی رأی داده بودند و من می دانستم اما به آنها گفتم که این منشور کار ماست، اگر می توانید با این منشور کار کنید، بسم الله! من اگر احساس وظیفه کنم ثبت نام می کنم، شما یکنفر را در ایران پیدا کنید که بگوید احمدی نژاد از من خواسته او را تبلیغ کنم، من هرگز این کار را نکرده ام.

 

 

 

گفته می شود در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا روز گذشته (یکشنبه) ۵۵ هزار و ۴۴۳ خودرو در طرح محدودیت شبانه و تعداد ۶۲۲ خودرو در مناطق نارنجی جریمه و اعمال قانون شدند. روز گذشته ۲۵ هزار و ۱۱۹ پیامک به رانندگان بی‌توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شد. در راستای اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف، ‌تعداد هشت هزار و ۱۴۳ مورد از اصناف بازدید شد که تعداد سه هزار و ۸۸۵ مورد تذکر و ۱۳۶ مورد پلمب شد

 

 

 

 

گفته می شود آخوندی عضو سابق کابینه حسن روحانی مدعی شده  در ایران تقریبا پنج دولت داریم و وقتی کشوری پنج دولت داشته باشد کارآمدی و کارآیی در آن بی‌معناست. آیا مجلس الان به وظیفه‌ی قانون‌گذاری‌اش عمل می‌کند؟ یا کاملا به عنوان دولت رقیب عمل می‌کند؟ بخش عمده‌ای از اقتصاد در ایران زیرزمینی شده است. وقتی اقتصاد زیرزمینی می‌شود مفهومش این است که افراد خاصی به منابع پول و قدرت دسترسی دارند و بقیه ندارند. مردم به خوبی این را می‌فهمند که افزایش یارانه ۴۵ هزار تومانی به ۱۰۰ یا ۱۲۰ هزار تومان با حفظ زیرزمینی بودن همه اقتصاد و غیرشفاف بودن آن به چه معناست. آن طرف کارخانه تولید فساد با سرعت فساد تولید می‌کند و شما این طرف به مردم می‌گویید که به جای ۴۵ هزار تومان به شما ۱۰۰ هزار تومان یارانه می‌دهیم. از این هیچ کارآمدی درنمی‌آید و مفهومش یک نوع دولت پوپولیستی فرسایشی است که مردم را به سمت فقر مطلق پیش می‌برد.

 

گفته می شود اقدام خلاف عرف دیپلماتیک رئیس‌جمهور روسیه در نپذیرفتن دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی، می‌بایست آقای قالیباف را به این نتیجه برساند که سفر خود به مسکو را لغو کند تا کرامت خود و اعتبار جایگاه نظام جمهوری اسلامی را حفظ نماید. متأسفانه علاوه بر اینکه آقای قالیباف چنین عزت نفسی نشان نداد، مشاوران او نیز برای سرپوش گذاشتن بر این برخورد تحقیرآمیز پوتین، به توجیهات غیرموجهی متوسل شدند که از مصادیق عذر بدتر از گناه است.

 

 

 

 

گفته می شود در شرایطی که قیمت موز خبرساز شده است، در فضای مجازی موز قرمز کیلویی ۱۸۳ هزار تومان فروخته می‌شود

 

 

 

 

گفته می شود در حالی که پنجشنبه ۹ بهمن ماه قسمت هشتم برنامه «همرفیق» با حضور شبنم مقدمی بازیگر تئاتر و سینما پخش شد، اما ناگهان برنامه او از آرشیو پلتفرم نماوا حذف شده است. به نظر می‌رسد، دلیل این حذف، همخوانی شبنم مقدمی با شهاب حسینی مجری «همرفیق» و گروه موسیقی بمرانی در بخشی از برنامه است. مقدمی در صفحه اجتماعی خود به حذف این برنامه از پلتفرم اشاره کرده و نوشته است که دلیل آن را نمی‌داند و حدس و گمان‌ها را هم تایید یا تکذیب نمی‌کند.

 

 

گفته می شود «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه پیام حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را تحویل همتای روسی خود «ویچیسلاو والودین» داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*