چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

برترین های مسابقات فوتبال خاکی جام نوروز در فردوس معرفی شدند
پرونده رقابت های فوتبال خاکی جام نوروز گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد محمدرضا سیامکی با معرفی برترین ها در فردوس بسته شد.
این دوره از مسابقات با شعار اتحاد و همدلی بین ۶ تیم از روستاهای خانکوک، حسین آباد، طاهر آباد، ابراهیم آباد و کجه به مدت ۶ روز در مجتمع ورزشی شهید جعفرزاده روستای خانکوک برگزار شد.
پس از برگزاری ۱۵ بازی بین تیم های شرکت کننده سرانجام تیم های خانکوک الف، حسین آباد و خانکوک ب به ترتیب مقام های اول تا سوم این رقابتها را کسب کردند، کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم طاهر آباد تعلق گرفت، همچنین احمد طاهری از تیم ابراهیم آباد و بهرام کامکار از تیم خانکوک الف به ترتیب به عنوان بازیکن اخلاق و آقای گل شناخته شدند.

 

گارگاه آموزشی استعداد یابی والیبال در خراسان جنوبی برگزار شد
کارگاه آموزش استعدادیابی رشته والیبال  با مدرسی نعیم براهویی مربی بین المللی و از مربیان برجسته استان سیستان و بلوچستان با شرکت ۴۵نفر از علاقمندان،مربیان و دبیران تربیت بدنی از شهرهای قائنات ،بیرجند ،خضری دشت بیاض و نیمبلوک در سالن عفاف برگزار شد

 

 

نفرات برتر مسابقات تنیس خراسان جنوبی مشخص شدند
مسابقات جام آدینه ی هیات تنیس استان خراسان جنوبی در محل زمینهای هیات تنیس شهرستان بیرجند برگزار شد و در پایان آقای یوسف خیامی به مقام نخست دست یافت و آقایان امیر حسین معصوم زاده و امیر زربان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*