سرمقاله: مردک زردموی آمریکایی در مسلخ نتانیاهو…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com / واقعیت دنیای سیاست درآمریکا جدای از نقاب آزادیخواهی و دموکراسی، گره خوردن سرنوشت اسرائیل با سیاستمداران آمریکایی در دو حزب جمهوری خواه و دموکرات است، دو حزبی که شالوده نظام سرمایه داری آتازونی را به وجود آورده‌اند، جمهوریخواه ودموکرات حاشیه‌هایشان با هم متفاوت است درست به مانند دو تابلوی نقاشی که همسان‌اند اما با قاب های متفاوت، به مفهومی دیگر هر دو آنی هستند که از اندرونی‌شان نظام سرمایه داری بیرون میزند، نظامی که گویش ظاهری اوبامای دموکرات با ترامپ جمهوریخواه را متفاوت نشان می‌دهد اما درونمایه ای یکسان دارند …!!
از باب سیاسیون آمریکایی و حتی اروپایی دموکراسی و حقوق بشر آنی است که آنان تعریف می‌کنند و طبیعیست که به غیرآن برای آنان قابل پذیرش و مسموع نیست!!
هر کشوری که از چارچوب های ترسیمی آنان تخطی کرده و پای از خط قراردادی و دیکته شده آنان فراتر نهد طبیعیست که دچار دردسرهایی جدی و خطرناک خواهد شد، غرور آمریکاییان نشات گرفته از سیاست های تعدی گرانه و انحصار طلبانه آنان است که تمامیت خواهی را حق قانونی خویش می‌دانند.
از نظر ساختار درون حزبی و درون اقتصادی آمریکا نقش و نفوذ صاحبان قدرت و ثروت های افسانه‌ای با چراغ خاموش و در پس پرده‌های ضخیم بایکوت های خبری چهره‌های پنهان یهودی‌هایی هستند که قلب سرمایه داری آمریکایی‌اند، غول‌های خبری و صنعتی و کشاورزی همگی در دستان کسانی است که داعیه سرزمین موعودشان، اسرائیل را زایاند. نفوذ بی بدیل صهیونهای متعصب کور ذهن در تولد روسای جمهور آمریکایی غیر قابل کتمان است، تا جایی که اسرائیل تبدیل به یکی از ایالات کشور آتازونی محسوب می‌شود وتمامی روسای جمهور آمریکا چه دموکرات و چه جمهوریخواه این کشور قرضی را چونان ناموس خویش پنداشته و در حفظ و حضانت آن با هرشیوه ای التزام قانونی و عرفی و سیاسی دارند.
جالب است که تمامی روسای جمهور دموکرات و جمهوریخواه آمریکایی دلشان بنام مردم ایران می‌تپد و به خاطر رفاه حال مردم است که انواع و اقسام تحریم ها را بر آنان سوارکرده وقهقهه مستانه سرمی دهند، این که آنان برای مردمی در هزاران کیلومتر آنسوتر تصمیم بگیرند که خوشبختشان کنند و آنان را غرق در دموکراسی و حقوق بشر و اقتصاد متعالی نمایند خود داستان طنز تلخ دیگریست، از همان متاع شیرینی که آمریکائیان در شیلی، لیبی، افغانستان، عراق و سوریه پخش کردند و مردم آن دیار را به استغنای بزرگی رساندند و بهشت شداد را هدیه‌شان نمودند …!! اینک آن مردک زردموی آمریکایی نغمه دیگری را با نتی بدصدا و گوشخراش کوک کرده که قسمتی از نیروهای مسلح کشورمان را باصطلاح در زمره گروههای تروریستی قرار داده!!! حماقتی بزرگ که مفهومی جز بی خردی و عوام زدگی و دوری از واقعیات مردم ایران نداشته و ندارد!! نکند که در بازی جدیدی که سیاسیون آمریکایی آغاز کرده‌اند نقش مهره‌های آنان را بازی کنیم و در غربتی چنین بزرگ سکه بنام آنانی بزنیم که خویش را بزرگ و فهیم و تصمیم گیر تمام دنیا می‌پندارند…!!!