چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

کارگاه آموزشی روانشناسی تربیتی جوانان و نوجوانان

کارگاه آموزشی روانشناسی تربیتی جوانان و نوجوانان
کارگاه آموزشی “روانشناسی تربیتی جوانان و نوجوانان” با تاییدیه وزارت ورزش و جوانان در راستای تسهیل ارتباط در امور جوانان و نوجوانان به همت موسسه مردم نهاد جلوه آرامش در اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد.
به گفته ملایی کارشناس امور جوانان، این کلاس با تدریس گلثوم عزیزی کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، مشاور و مدرس موسسه معجزه تحول درون برگزار شد.
وی در این کارگاه آموزشی مطالبی پیرامون اهمیت کانون خانواده در اسلام و راهکار‌هایی برای تربیت جوانان و نوجوانان عنوان داشت و خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر دیدگاه جوانان در رابطه با امر ازدواج، آگاهی بخشی به آنان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی مداوم می‌تواند در تغییر این دیدگاه‌ها و گرایش به ازدواج آسان و پایدار جوانان موثر واقع شود.
وی درباره آثار ازدواج، علائم و نشانه‌های کنترل خشم، آموزش ملاک‌ها و معیار‌های یک خانواده موفق، آموزش تفاوت‌های روانشناختی زن و مرد و مهارت‌های ضروری و لازم برای یک زندگی موفق و پایدار و حفظ زندگی زناشویی مطالبی را بیان کرد.
این کارگاه آموزشی با حضور ۴۷ نفر از جوانان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به مدت ۳ روز در مرکز آموزش این اداره کل برگزار شد.

قول مساعد معاون اجرایی وفنی بنیاد علوی:

تکمیل استخر سرپوشیده خوسف با مساعدت بنیاد علوی

تکمیل پروژه استخر سرپوشیده خوسف با مساعدت بنیاد علوی در سال 98

معاون اجرایی وفنی بنیاد علوی کشور از پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده شهر خوسف بازدید کرد و قول مساعدت و تخصیص ده میلیارد ریال اعتبار را داد.

در این بازدید که با حضور محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف، حجت الاسلام شاهبیکی امام جمعه شهر خوسف ، چهکندی نژاد رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان و تاجریزی رییس دفتر فنی اداره کل ورزش وجوانان استان، انجام شد قول مساعدت و تخصیص ده میلیارد ریال اعتبار جهت تکیمل و بهره برداری از این استخر از سوی معاون اجرایی وفنی بنیاد علوی داده شد.
مایلی همچنین درخصوص احداث ۳ زمین چمن مصنوعی به شرط زیرسازی وفنس کشی از سوی اداره ورزش وجوانان شهرستان خوسف قول مساعدت و اجرا داد.

برگزاری مسابقات سه نفره بسکتبال جام فجر قائنات

اولین دوره مسابقات سه نفره بسکتبال جام فجر قائنات

همت کمیته بانوان هیات بسکتبال شهرستان قاین  اولین دوره مسابقات سه نفره بسکتبال جام فجر، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۵ تیم در محل سالن فتح المبین برگزار شد ودراین رقابت‌ها تیمها به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم های پیشگامان، فرهنگ و حکمت به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند

جشنواره مسابقات ورزشی روستایی بیرجند در رقویی برگزار شد

برگزاری مسابقات همگانی در روستای رقویی بیرجند
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات ورزشی و جشنواره همگانی ویژه روستاهای حاشیه نشین شهرستان در روستای رقویی برگزار شد. در این جشنواره ورزشی، ورزشکارانی از روستاهای، منظریه، رقویی، حسین آباد باقران، امیرآباد شیبانی و سراب در رشته های دارت ” فوتبال روی میز و فریزبی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند. شایان ذکر است: از طرف کانون فرهنگی و اجتماعی محله سراب و هیات انجمن های ورزشی شهرستان بیرجند به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 اردوی تیم دارت جوانان کشور در طبس آغاز شد

اردوی تیم ملی دارت جوانان از روز چهار شنبه به میزبانی طبس آغاز شد.

 

طلایی در جمع تیم ملی دارت جوانان کشور گفت: ورزش تاثیر بسزایی درتحکیم بنیان خانواده دارد و رشته دارت موجب سوق دادن همه خانواده ها و بوجود آوردن شادی در میان خانواده ها می باشد.
وی افزود: رشته ورزشی دارت در طبس از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است و آن هم مرهون حمایت های اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت انجمن های ورزشی استان و شهرستان طبس و همچنین حمایت مدیران ورزشی ادارات و تلاشهای فعالان رشته دارت در طبس میباشد.
وی گفت: اردوی تیم ملی دارت را در شهرستان به فال نیک گرفته وآرزومندم شاخه دیگری ازصنعت گردشگری یعنی حوزه گردشگرورزشی وحضورتیم های مختلف ملی وباشگاهی ازسراسر کشوردرطبس گشوده شده وروز به روز شاهد رونق بیش ازپیش صنعت توریست به ویژه نسل دوم وسوم گردشگران(گروههای تخصصی)درشهرستان پهناورطبس باشیم.

این اردو شانزدهمین اردوی تیم ملی دارت جوانان کشور است که برای آمادگی مسابقات جهانی رومانی تا ۳ اسفند به میزبانی طبس برگزار می شود.

 

 

 

تیم ستاد امر به معروف قهرمانی مسابقات فوتسال جام فجر نهبندان شد

تیم نوجوانان ستاد امر به معروف سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال جام فجر نهبندان

مسابقات فوتسال جام فجر نوجوانان شهرستان نهبندان با قهرمانی تیم ستاد امر به معروف به کار خود خاتمه داد.

 در این دوره از مسابقات که با حضور ۶ تیم به مدت یک هفته در سالن ورزشی امامت برگزار شد سکوی قهرمانی از آن تیم ستاد امر به معروف شد، تیم صاحب الزمان علیه السلام به نایب قهرمانی رسید و در نهایت تیم داشخانه نیز به مقام سومی بسنده کرد.
شایان ذکر به تیم های برتر به رسم یادبود جوایزی اهدا گردید.

 

مسابقات کراس فیت خراسان جنوبی برگزار شد
اولین دوره مسابقات کراس فیت استان خراسان جنوبی در پایگاه قهرمانی بیرجند برگزار شد.  این مسابقات با آیتم های ایستگاهی طناب ۵۰جفت . کشیدن بدن بالای بارفیکس ۱۵ تکرار . انجام اسکوات با بردن هالتر ۴۰کیلو بالا سر، دویدن طول ۸۰متر ۸ دور رفت و برگشتی برگزار شد .
در این رویداد ورزشی آقایان فربد فیروزی مقام اول . میثم صحراگرد مقام دوم  و فردین محمدی مقام سوم را به خود اختصاص دادند،

 

برگزاری دوره ی مربیگری آمادگی جسمانی در دانشگاه بیرجند

برگزاری دوره ی مربیگری آمادگی جسمانی در دانشگاه بیرجند

انجمن علمی علوم ورزشی دانشگاه بیرجند با همکاری هیات ورزش های همگانی استان خراسان جنوبی دوره ی تئوری مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی را برگزار کرد.

در این دوره آموزشی که در سالن مهندس امینی دانشکده علوم ریاضی و آمار و در دو بخش خواهران و برادران برگزار گردید؛ ۴۰ نفر از دانشجویان دانشکده علوم ورزشی شرکت کردند.

دوره مذکور با هدف تعامل و ارتباط گسترده بین دانشگاه ، انجمن های علمی و دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی و مشارکت علاقمندان، ورزشکاران و قهرمانان در حوزه ی مربیگری برگزار شد. توانمند سازی دانشجویان جهت برگزاری  دوره های مربیگری و راه یابی به بازار کار از دیگر اهداف این برنامه به شمار می رود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*