اظهار امیدواری نایب رییس فدراسیون کشتی؛ خراسان جنوبی جزو پنج تیم برتر کشور خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

عملکرد خوب در حوزه ورزش بر مبنای فرایند تعریف شد

بیرجند – ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: مهم ترین اقدام ۹ ماه اخیر در حوزه مدیریت ورزش استان این بود که ساز و کار یک عملکرد خوب بر مبنای فرایند و نه نتیجه تعریف شد.

به گزارش ایرنا مهران سرپرست شامگاه پنجشنبه در مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان جنوبی افزود: ورزش یک موضوع اجتماعی با سابقه طولانی و پیچیده است و افراد زیادی زحمت کشیدند که امروز ما افتخار خدمت به مردم و جامعه ورزش را داشته باشیم.
وی اظهار داشت: داستان کشتی متفاوت است و معمولا فرد خارج از حوزه کشتی نمی تواند به جایگاه فدراسیون کشتی نزدیک شده باشد چون این ورزش ادبیات و فلسفه ویژه خود را دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برای اینکه به مرحله رشد برسیم باید تا سال ۱۴۰۰ یکی از ۲۰ استان نخست کشور در ورزش باشیم و المپیاد استعدادهای برتر کشور این واقعیت را اثبات کرد که این ظرفیت وجود دارد.
وی افزود: برای اینکه به آن چشم انداز برسیم، نیازمند کار و تلاش در چارچوب توزیع فرصت ها و بهره گیری از همه ظرفیت ها هستیم و این موضوع محور تنظیم برنامه ها است.
سرپرست بیان کرد: برای اینکه بتوانیم یک برنامه را پیش ببریم منابع مادی، سخت افزاری و غیره مهم است اما مهم تر از آن شکل و مکانیزم همگرایی افرادی است که باید در جای مختلف نقش آفرینی کنند.
وی تصریح کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم که در حوزه مقایسه ساختار اداره های کل کشور از استان های نخست کشور هستیم و محصول این کار برنامه راهبردی است که امروز ۱۱ پروژه شهرستانی تا سال ۱۴۰۰ ما را به هدف مان می رساند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: منابع انسانی خوب و همگرایی استانی در خراسان جنوبی وجود دارد که این ظرفیت ها نقاط ضعف ما را می پوشاند هرچند توان اقتصادی استان و سرانه درآمد ملی ما در جایگاه پایین است اما ویژگی هایی که امروز در ورزش استان احیا شده، نویدبخش توسعه این حوزه در خراسان جنوبی است.
وی اضافه کرد: در ۹ ماه اخیر ۳۷ میلیارد تومان در حوزه های عمرانی پول هزینه شده و حوزه ورزش بزرگ است لذا دولت به تنهایی نمی تواند ورزش را پیش ببرد و نیازمند مشارکت همه بخش ها هستیم.

 

نایب رئیس فدراسیون کشتی:

مربی کشتی باید به روز باشد

بیرجند – ایرنا – نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی، ورزش مربی محور است و مربی آن باید همیشه به روز باشد و آموزش های لازم را فرا گیرد.

به گزارش ایرنا علیرضا رضایی شامگاه پنجشنبه در مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: در ورزش کشتی، مربی خودش باید با کشتی گیر کار کند و یکی از دلایلی که برای مربیگری کشتی شرط سنی گذاشته اند همین است.
وی اظهار داشت: این استان انسان های با فرهنگ و فرهیخته دارد و این شرایط در کمتر استانی دیده می شود.
نایب رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: این فدراسیون برای ارتقای مربیگری و تعداد مربیان، آماده همکاری با هیات کشتی استان است.
وی گفت: بخش دانشگاه، نیروهای مسلح و آموزش و پرورش سه بخش مهم در کشتی کشور هستند و آموزش و پررورش به عنوان اصلی ترین کانون ایجاد انگیزه و آموزش همه ورزش ها است.
وی تصریح کرد: در پادگان بیرجند از گذشته ها پهلوانانی مثل سوخته سرایی، خدر، مردانی و کاظم غلامی از این پادگان کشتی را شروع کردند و این ظرفیت در خراسان جنوبی وجود دارد.
رضایی افزود: خراسان جنوبی دانشگاه های خوبی دارد و با توجه به این سطح علمی و همکاری بین این مجموعه با آموزش و پرورش و نیروهای مسلح زمینه رشد ورزش استان به ویژه کشتی را فراهم می کند.
وی گفت: همدلی و همزبانی حاکم در هیات کشتی خراسان جنوبی بسیار خوب است و امیدواریم روزی این استان از پنج تیم برتر کشور در رشته کشتی باشد.

** هیات کشتی خراسان جنوبی با برنامه است
دبیر فدراسیون کشتی هم گفت: هیات کشتی خراسان جنوبی یکی از هیات های با برنامه کشتی کشور است چون رئیس این هیات در استان فردی با برنامه است.
رضا لایق اظهار داشت: کشتی از گذشته در خراسان بزرگ جایگاه خوبی داشته و در خراسان جنوبی هم امروز اتفاقات خوبی در ورزش کشتی رخ داده و برنامه ریزی های خوبی انجام شده که در آینده برای کشتی کشور مثمرثمر است.
وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی فرهنگ جبهه و جهاد در خانواده ها ایجاد می شد و خانواده های افتخار می کردند که فرزندشان به جبهه می رود و این فرهنگ سازی در کشتی هم باید انجام شود و نگاه خود را باید اصلاح کنیم.
دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: سال ۱۳۹۸ سال قبل از المپیک است که در کشتی چند مسابقه مهم مثل مسابقه آسیایی و جهانی در رده ها مختلف را داریم و مسابقات جهانی آستانه قزاقزستان در بخش بزرگسالان برای ما بسیار مهم است چون سهیمه المپیک را از آنجا می توانیم به دست آوریم.

اظهار امیدواری نایب رییس فدراسیون کشتی؛

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: به زودی خراسان جنوبی جزو پنج تیم برتر کشور خواهد شد.

 به گزارش   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رضایی، نایب رییس فدراسیون کشتی امشب در مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان جنوبی در بیرجند گفت: همدلی و همزبانی حاکم در هیات کشتی خراسان جنوبی بسیار خوب است و امیدواریم روزی این استان از پنج تیم برتر کشور در رشته کشتیباشد.

وی افزود: کشتی، ورزش مربی محور است و مربی آن باید همیشه به روز باشد و آموزش‌های لازم را فرا گیرد.

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: این فدراسیون برای ارتقای مربیگری و تعداد مربیان، آماده همکاری با هیات کشتی استان است.

رضایی افزود: بخش دانشگاه، نیرو‌های مسلح و آموزش و پرورش سه بخش مهم در کشتی کشور هستند و آموزش و پررورش به عنوان اصلی‌ترین کانون ایجاد انگیزه و آموزش همه ورزش‌ها است.

وی گفت: در پادگان بیرجند از گذشته‌ها پهلوانانی مثل سوخته سرایی، خدر، مردانی و کاظم غلامی از این پادگان کشتی را شروع کردند و این ظرفیت در خراسان جنوبی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این مجمع گفت: مهم‌ترین اقدام ۹ ماه اخیر در حوزه مدیریت ورزش استان این بود که ساز و کار یک عملکرد خوب بر مبنای فرایند و نه نتیجه تعریف شد.

وی افزود: برای اینکه به مرحله رشد برسیم باید تا سال ۱۴۰۰ یکی از ۲۰ استان نخست کشور در ورزش باشیم و المپیاد استعداد‌های برتر کشور این واقعیت را اثبات کرد که این ظرفیت وجود دارد.

سرپرست گفت: برای اینکه به آن چشم انداز برسیم، نیازمند کار و تلاش در چارچوب توزیع فرصت‌ها و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها هستیم و این موضوع محور تنظیم برنامه‌ها است.

وی افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در حوزه مقایسه ساختار اداره‌های کل کشور از استان‌های نخست کشور هستیم و محصول این کار برنامه راهبردی است که امروز ۱۱ پروژه شهرستانی تا سال ۱۴۰۰ ما را به هدف مان می‌رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماه اخیر ۳۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی پول هزینه شده است.
انتهای پیام/ب

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*