همزمان با سالروز ورود امام(ره) به میهن؛  سرود هزار نفری انقلاب در خراسان جنوبی طنین انداز شد

همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن گروه سرود هزار نفری کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی سرود «انقلاب» را در مراسم محوری ۱۲ بهمن در تمامی شهرستان ها طنین انداز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است که همه ساله در سراسر کشور مراسم محوری در روستاها و شهرها به همین مناسبت برگزار و یاد و خاطره این روز تاریخی گرامی داشته می شود.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی امسال نیز در شهرها و روستاها این مراسم را برگزار و یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشتند و بر عهد و پیمان مجدد با ارمان های امام و رهبری تاکید و از استکبار جهانی بیزاری و برائت جستند.

گروه سرود ۲۰۰ نفری کانون های فرهنگی هنری بیرجند همراه با دیگر ۸۰۰ فعال کانون های مساجد خراسان جنوبی در ۱۰ شهرستان دیگر خراسان جنوبی با لباس متحدالشکل سرود انقلاب را همزمان با لحظه تاریخی امام خمینی (ره) به کشور طنین انداز کردند.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبستانگفت: از گروه هزار نفری تعداد ۲۰۰ نفر در بیرجند و در شهرستان های دیگر نیز گروه های ۸۰ نفره سرود انقلاب را در محل برگزاری مراسم ورود امام خمینی (ره) اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه طرح سرود انقلاب یک برنامه کشوری است که با شرکت ۴۰ هزار نفر از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر کشور اجرا می شود، اظهارداشت: این سرود متشکل از ابیاتی از سرودهای انقلابی سال های نخست پیروزی انقلاب و افتخار آفرینی های سال‌های جنگ و پس از ‌آن و امید به آینده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*