چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

رقابت پهلوانان خراسان‌جنوبی در مسابقات ملی

تیم پیشکسوتان پهلوانی خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور هماورد برترین‌های ایران می‌شود.

در این ماراتن ملی قریب‌بر ۲۵۰ باستانی‌کار پیشکسوت کشور از ۱۲ تا ۱۷ دی‌ماه به میزبانی استان گیلان در شهرستان رشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

غلامرضا کبودی، علی مؤمن، سیدرسول اصغری، حسین زحمتکش، هادی جانی، بهروز شاهی، حسین افلاکی، ناصر کهن، مرتضی طحان، حسین هادیانی، جواد فوایدی، محمدرضا سعدیزاده، مجید نصرآبادی، جواد یعقوبی، سیدمحمد حسینی، حسین صولتی، محمدرضا رضایی، امید حسینی‌مقدم و محمد حضرتی با سرپرستی علی دستگردی و مربیگری رضا آفتابی به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی پهلوانی پیشکسوتان کشور هنرنمایی می‌کنند.

 

 

 

بیرجند میزبان مسابقات فوتسال پیشکسوتان قهرمانی منطقه شمال‌شرق نزاجا

مسابقات قهرمانی فوتسال پیشکسوتان مراکز آموزشی و یگان‌های نظامی منطقه شمال‌شرق کشور با میزبانی خراسان‌جنوبی در سالن ورزشی عفاف مجموعه ورزش خاتم‌الانبیاء بیرجندبرگزار می شود.

در این رویداد ورزش منطقه‌ای تیم‌های فوتسال تیپ ۲۷۷ قوچان، تیپ ۳۷۷ مشهد، تیپ ۳۸ تربت جام، گروه ۴۴۴ مهندسی مشهد، پشتیبانی منطقه ۵ نزاجا، قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ و مرکز آموزش ۰۴ بیرجند در مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

گفتنی است؛ دو تیم برتر این دوره از رقابت‌ها به مرحله نهایی مسابقات فوتسال پیشکسوتان یگان‌های نظامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صعود می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی از برگزاری رقابت های لیگ برتر ووشو استان به میزبانی بیرجند خبر داد.

 

خرمشاد افزود:هفته پنجم و ششم رقابت های لیگ برتر ووشو استان در بخش مردان اواخر دی ماه به میزبانی خانه ووشو بیرجند واقع در سایت اداری این شهرستان برگزار خواهد شد.

خرمشاد گفت:در لیگ برتر ووشو استان که با حضور ۱۱ تیم برگزار می شود، تا آخر هفته چهارم تیم های کفش میامی با ۱۲ امتیاز، معماری داخلی اشکوب با ۹ امتیاز و شانه تخم مرغ گوهر کویر بیرجند با ۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: اولین دوره مسابقات کاپ آزادفوتوالی استان به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می شود

قهوه چی افزود: این دوره از مسابقات سیزدهم و چهاردهم دی ماه به میزبانی پارک ورودی سایت اداری بالاتر از دانشگاه صنعت و معدن بیرجند برگزار می شود.

انتهای پی

 

 

 

 

 

 

مسابقات تیراندازی دانشجویان علمی کاربردی بیرجند برگزار شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت نهم دی و روز بصیرت، مسابقات تیراندازی دانشجویان موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند با سلاح شبیه سازی کلاشینکف برگزار شد.

حمید مرادی در گفت ‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: مسابقات تیراندازی ویژه آقایان با حضور ۳۲ نفر از دانشجویان موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند با تفنگ کلاشینکف در سالن تیراندازی برج سپهر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را سرعت، دقت و تمرکز در ورزش رقابتی تیراندازی، افزایش نشاط و شادابی در بین دانشجویان و تشویق و ترغیب دانشجویان به این ورزش اعلام کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: باتوجه به پتانسیل‌های موجود در بین دانشجویان در این رشته، گسترش رشته تیراندازی می‌تواند نقش موثری در ارتقاء تیراندازی دانشجویان کشور داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه در سال گذشته در مسابقات تیراندازی این معاونت سه نفر از دانشجویان مستعد در این رشته شناسایی شده که به مسابقات تیراندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که در چابهار برگزار شد، معرفی شدند، یادآور شد: در پایان این مسابقات از نفرات برگزیده تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

روابط عمومی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) نزاجا گفت: مراسم استقبال از دوچرخه سوار جانباز ۶۵ درصد ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان و کارکنان مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) در محل پلیس راه بیرجند برگزار شد.

استانستی افزود:این جانباز پنجمین دور دوچرخه سواری استانی کشور بزرگداشت روز ارتش، روز جانباز و روز ملی خلیج فارس را آغاز نموده است .

استانسی با بیان اینکه این دوچرخه سوار با هشتاد هزار کیلومتر رکاب زنی رکوردار ایران و دنیا است، گفت :پیام این جانباز سرفراز ارتش اتحاد اقوام ایرانی ، حفظ تمامیت ارضی ایران ، پویش ملی زندگی سبز با دوچرخه و هر ایرانی یک دوچرخه یک درخت است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*