مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان : همه باید در قبال خانواده های ایثارگران احساس تکلیف کنند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: حق و حقوق جامعه هدف بنیاد شهید وامور ایثارگران باید رعایت شود وهمه مسؤولین مابرای کمک به این قشر معزز تلاش کرده و در قبال این عزیزان احساس تکلیف کنند.حجت الاسلام والمسلمین عزیزی که روز گذشته برای دیدار با مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی و تبریک پیشاپیش روز خبرنگار در دفتر روزنامه حضور یافته بود، افزود: بنیاد شهید به تنهایی نمی تواند حق و حقوق این عزیزان را ادا نماید واگرچه آنها توقعی ندارند اما به هر حال همه ما وظایف و تکالیفی داریم که باید به آنها عمل نماییم.وی اضافه کرد: به گفته رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ما به دنبال جلب اعتماد جامعه هدف هستیم و البته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صرفا با برگزاری جلسات، همایش ها، مداحی و…محقق نمی شود و باید همه دست به دست هم داده و مشکلات قشر کم توقع خانواده های شهدا و ایثارگران را مرتفع کنیم.
نقاشی تمثال شهدا
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان هم با اشاره به در پیش بودن کنگره ۲هزار شهید خراسان جوبی،گفت :تمامی وصایای موجود شهدای استان را با تفکیک موضوعات مختلف جمع آوری و همراه با عکس هر شهید آماده بهره برداری کرده ایم که برای کنگره نیز به صورت کتاب چاپ خواهد شد.
نارمنجی افزود: کار نقاشی دیواری شهدا را نیز در سطح شهر بیرجند آغاز کرده ایم که حداقل ۱۰تا ۱۵ سال ماندگاری دارد ودستگاه ها وادارات می توانند دیوار ساختمان های خود را برای نقاشی تمثال شهدای آن دستگاه و اداره و یا سایر شهدا اختصاص دهند.
درحوزه شهدا و ایثارگران باید بیش از این ها کار شود
مدیرمسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی نیز با بیان این که تعامل خوبی بین رسانه و بنیاد شهید و امور ایثارگران برقرار است، خواستار توسعه این ارتباط شد و گفت: این روزنامه جزو معدود نشریات کشور است که مجهز به چاپخانه می باشد. محمود حیدری از آمادگی ای موسسه برای چاپ رایگان یک کتاب با موضوع شهدا برای کنگره ۲ هزار شهید استان خبر داد و گفت: آماده هستیم تا جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران را در شهر بیرجند و در مرحله بعد در سطح استان به صورت نیمه بها مشترک روزنامه کنیم.
وی با ذکر این که باید بیش از اینها در حوزه شهدا و ایثارگران کار شود، افزود: با توجه به اینکه یک مؤسسه هستیم برای چاپ نشریه در شهرستان های فاقد نشریه استان درخواست مجوز داده ایم و برای شهرستان های درمیان و زیرکوه مجوز نشریه اخذ نمودیم که بخشی از مطالب این نشریات نیز به حوزه شهدا و ایثارگران اختصاص یافته است.
وی با اشاره به سختی کار رسانه، اظهار کرد: روزنامه امروز خراسان جنوبی در سل ۹۵ رتبه ششم و در سال گذشته رتبه چهارم را در بین روزنامه های منطقه ای و محلی کشور کسب کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*