نماینده ولی فقیه در استان : چهره استعمار را در«حرا تا حرم» نمایان کنید

چهره کریه استعمار را با استفاده از ظرفیت نمایشگاه حرا تا حرام نمایان کنید.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ظرفیت نمایشگاه از حرا تا حرم بسیار ارزشمند است و لازم است در پروژه ای کارشناسی شده از ابتدای شکل گیری استعمار و طرح و برنامه استعمارگران برای تصرف کشورهای اسلامی، تاراج کشورها و تسلط بر کشورهای جهان را به تصویر بکشید.حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار جمعی از اعضای دبیرخانه کنگره ۲ هزار شهید خراسان‌جنوبی افزود: حضور و درک مردم، کنگره شهدای استان را با موفقیت تؤام می کند و این حضور می‌تواند فیزیکی، ذهنی، مادی و حتی همراهی باشد. راه همراه کردن مردم هم ایجاد انگیزه است. او خطاب به اعضای این دبیرخانه گفت: ظرفیت‌های زیادی دارید و علاوه بر اینکه خود نام و یاد شهدا یک ظرفیت است باید از ظرفیت مساجد، ائمه جماعات، ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی نیز استفاده و هماهنگی ایجاد کنید . به علاوه برای اینکه برنامه پربار شود نسبت به همه منابعی که دارید نکته‌برداری را انجام داده و کار را به دست اهل آن بسپرید تا جمعیت صاحب‌سخنی که دعوت می‌کنید اشباع شوند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهدا به ما نیازی ندارند و این ما هستیم که بقا، حیات، دین و ناموس ما به ایثار آن‌ها بستگی دارد و باید این مسائل را در فرصت کنگره ۲ هزار شهید استان به جامعه تفهیم کنیم. حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی به خطر نفوذ دشمن اشاره کرد و ادامه داد: دشمن می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است بنابراین از هر طریقی وارد می‌شوند و بی‌خیالی در برابر این جریان یک خودکشی است پس باید برای مردم تبیین شود.
او تأکید کرد: این موضوع به صورت مستدل برای مردم بیان شود و افرادی که با این هدف برای ما تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری می‌کنند در جامعه رسوا شوند.
او ادامه داد: اگر در سال ۵۷ این انقلاب را خداوند به واسطه امام(ره) و شخصیت‌های وارسته محقق نمی کرد لقمه بعد از فلسطین ایران بود چراکه حتی نخست‌وزیر با شش وزیر حکومت بهایی بودند و شاه از آن‌ها می‌ترسید. او گفت: شعار”نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” حرف دشمن است چون وقتی در این کشورها هستیم یعنی جمهوری اسلامی کنار دیوار رژیم صهیونیستی است اما اگر این شعار در کشور ما باشد یعنی رژیم صهیونیستی کنار دیوار ایران است.
عبادی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی باایمان هستند و با وجود مشکلات در کار خیر حرف اول را می‌زنند، افزود: برای خانواده‌ها، آموزشگاه‌ها، کاسبان و هر کدام از اقشار جامعه متناسب با آن قشر طرح و برنامه وجود داشته باشد تا این مسائل تبیین شود. باید این برنامه تأثیرگذاری داشته باشد و باید دانست این برنامه مختص استان نیست و به عنوان یک نوع فکر ناب مبتنی بر تحقیق و کارشناسی صادر می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*