قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رسالت ائمه معصومین علیه السلام اقامه حکومت الهی است، گفت: ائمه اطهار علیه السلام برای تحقق این مهم سالها کار و تلاش کردند و تکلیف داشتند حکومت اسلامی را اقامه کنند. به گزارش شبستان، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم جشن ولادت امام حسن (ع) در مکتب نرجس(س) اظهار کرد: زندگی روزمره ما را دچار غفلت کرده است و باید کسانی که اهل ایمان هستند از آیات قرآن بهره ببرند.وی با بیان اینکه یکی از رسالت های انبیای الهی و ائمه معصومین علیه السلام نقش واسطه فیض بودن بین بندگان و خداوند است، افزود: پایان زندگی انسان با واسطه فیض گره خورده است و امروز به برکت وجود امام زمان (عج) که واسطه فیض است نعمت حیات داریم.قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی دیگر از رسالت های ائمه معصومین امامت و جلوداری جامعه است و همه باید با اقتدا به امام؛ جلوتر و یا عقب تر از آنان حرکت نکنند.حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر لزوم تبعیت مردم از امامت جامعه، ادامه داد: امامت پیوسته در بیان ائمه معصومین و سیره عملی آنان دنبال می شد و دشمنان بخاطر مقام و جایگاه امامت ائمه اطهار تا مرز شهادت آنان پیش می رفتند.
وی بیان کرد: کسانی که از امامت جامعه جلو بزنند در تاریخ آمده که در مکه اجتهاد می کردند و از امام حسین علیه السلام می پرسیدند چرا حج را رها می کنید؟ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رسالت دیگر ائمه معصومین اقامه حکومت الهی است، افزود: ائمه اطهار برای تحقق این مهم سالها کار و تلاش کردند و تکلیف داشتند حکومت اسلامی را اقامه کنند.
حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه به هر میزانی که بشود به نظام طاغوت ضربه زد واجب است، عنوان کرد: انسان در صورت گره گشایی از کار مردم و زمینه سازی برای برچیدن بساط طاغوتیان می تواند در نظام طاغوت مسئولیت بپذیرد. وی با تاکید بر اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، افزود: سومین رسالت ائمه اطهار معارف الهی است و اگر جامعه، زیبایی معارف الهی را بدانند از ائمه اطهار تبعیت خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*