جشن های گلریزان ۳۶۰ میلیون تومانی پیش بینی آزادی ۱۱۰ زندانی غیرعمد تا پایان سال

خیران خراسان جنوبی در ماه رمضان امسال ۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان را آزاد کردند.
مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: کمک های خیران در جشن های گلریزان رمضان امسال ۱۹ درصد بیشتر از پارسال بود و با کمک آن ها ۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند. علی هاشمی افزود: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد بدهی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط ستاد دیه خراسان جنوبی آزاد شده اند و شاکی های این پرونده ها حدود ۹۰۰ میلیون تومان از بدهی ها را بخشیده اند.ستاد مردمی دیه خراسان جنوبی سال گذشته ۱۰۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را که ۷۴ نفر بدهی مالی،۴۴ نفر مهریه،۳ نفر نفقه و ۸ نفر حبس دیه بوده اند را آزاد کرده است.
مدیرکل زندان های استان اردیبهشت امسال اعلام کرد: در زندان های خراسان جنوبی ۱۸۰ نفر زندانی جرایم غیر عمد داریم که بدهی آنها به ۲۴ میلیارد تومان می‌رسد و ستاد مردمی دیه به افرادی که کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان بدهی دارند کمک می‌کند.
هاشمی از جشن های گلریزان ماه رمضان گفت، جشن هایی که در بیرجند، قاین، طبس، فردوس و… برگزار شده است. او حالا از کمک ۳۶۱ میلیون تومانی خیران در ماه رمضان امسال خبر داد و افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۸ نفر از زندان های استان آزاد شدند و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال با کمک های ستاد دیه کشور، کمک های جشن گلریزان و گذشت شاکیان از ۱۳۹ زندانی جرائم غیر عمد استان ۱۱۰ نفر را آزاد کنیم. وی افزود: تاکنون حدود یک سوم کمک های خیران در جشن های گلریزان استان را دریافت کرده ایم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*