برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ویژه بانوان شهرستان بیرجند

همایش ورزش صبحگاهی در محل پارک وحدت بیرجند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری هیئت همگانی استان و شهرستان بیرجند برگزار شد.
این مراسم، با حضور محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و نخعی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد. در این برنامه که به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان بانوان و جهت توسعه ورزش همگانی و ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی، انجام شد، محمدی ضمن ابراز خرسندی از استقبال بانوان در این برنامه گفت: از بین تمامی افراد جامعه، ورزش کردن مادران و دختران اهمیتی به مراتب بیشتر دارد، چرا که ایجاد روحیه شاد و فضای با نشاط و باانگیزه در خانه ها را مادران به عهده دارند.
وی بیان کرد: امروزه زنان همپای مردان در جامعه نقش موثر و سازنده ای ایفا می کنند پس باید سالم و نیرومند و با طراوت باشند و در این بین انجام تمرین های منظم ورزشی در چنین فضاهایی می تواند نقش بسزایی در بهتر انجام دادن وظایف آنان داشته باشد.مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز هدف از برگزاری چنین برنامه هایی را تقویت روحیه و انگیزه در بین بانوان عنوان کرد و گفت: زنان و مادران ما باید دارای سلامت جسمی و روحی باشد بنابراین، بانوان باید به ورزش اهمیت داده و آن را جزء جدانشدنی زندگی خود قرار دهند.
نفیسه نخعی ادامه داد: با توجه به موضوع ورزش بانوان در پارکها و فضاهای آزاد خوشبختانه امکاناتی مهیا شده تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند و امیدواریم شاهد حضوربیشتری از بانوان استان در چنین برنامه ها و فضاهایی باشیم. گفتنی است برنامه صبحگاهی با شرکت بانوانی از روستای امیرآباد، روستای چهکند و شهرستان بیرجند برگزار شد که در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*