اخبار ورزشی استان/اعزام پارکورکار استان در مسابقات کشوری

اعزام پارکورکار استان در مسابقات کشوری
حسن زاده ورزشکار رشته پارکور به مسابقات کشوری اعزام شد.باهمت انجمن ورزش پارکور استان و با همکاری هیئت  انجمن‌های ورزشی استان ورزشکار منتخب پارکور  استان  مهدی حسن زاده به همراه مربی خود علی  اکبر زاده  به اولین مسابقات کشوری  پارکور که در شیراز برگزار می شود، اعزام شد.

برگزاری کلاس داوری درجه سه فوتسال در فردوس
کلاس داوری درجه سه فوتسال در شهرستان فردوس برگزار شد.مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال این شهرستان گفت: دوره داوری درجه سه فوتسال با حضور ۲۷ نفر شرکت کننده از شهرستان های استان از ۹ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در محل اداره آبفای روستایی فردوس برگزار شد. میثم باهوش افزود: ابوالفضل علیزاده مدرس رسمی فدراسیون و مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال خراسان جنوبی تدریس این دوره را بر عهده داشت.
به گفته وی شرکت کنندگان در این دوره پس از قبولی در آزمون تئوری و عملی و تست آمادگی جسمانی گواهی داوری درجه ۳ فوتسال را دریافت می کنند.

برگزاری مسابقه دارت به مناسبت هفته جوان
مسابقه دارت بانوان بمناسبت هفته جوان در طبس برگزار شد. مسابقات باهمت کمیته دارت وامور ورزش بانوان شهرستان طبس باشرکت۱۶دختر نوجوان و جوان بصورت حذفی برگزارشد. نفرات برتر مسابقات دارت بانوان شهرستان طبس بمناسبت هفته جوان فریده هادی‌زاده، دیانا رضازاده و زهرا نوروزی بودند.

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان از مزار تا مزار
همایش پیاده روی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان با عنوان از مزار تا مزار برگزار شد.این همایش از مزارشهدای گمنام شهرستان بیرجند آغاز و در مزار رزگ نیز به پایان رسید.
شرکت کنندگان پس از اتمام همایش در محل مزار رزگ مراسم پرفیض زیارت عاشورا را با حضور سیدعلی اکبر محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان برگزارکردند. در پایان این مراسم معنوی نیز ازشرکت کنندگان به صرف صبحانه پذیرایی شد.

همایش پیاده روی به مناسبت نیمه شعبان در اسفشاد
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت نیمه شعبان با همکاری دهیاری و شورای اسلامی اسفشاد، اداره ورزش وجوانان شهرستان، هیئت ورزش همگانی شهرستان، هیئت بازی های روستایی و بومی محلی شهرستان از روستای اسفشاد تا مزار بی بی زبیده خاتون باحضور مردم روستای اسفشادبرگزار شد. در پایان به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله دوچرخه، کارت هدیه و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و … اهدا شد.

اعزام کوهنوردان استان به قله جوپار کرمان
تیم کوهنوردی باشگاه آریای استان جهت صعود به قله جوپار به استان کرمان اعزام شدند.در این برنامه که ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت انجام شد، محمد شکیبی، محمدرضا خزاعی، اسدا… محمدی و علی نیکبخت به سرپرستی محمدرضاجعفری و مربیگری نیما یساری حضور  داشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*