اخبار حوادث استان/ گزارش مرگ از محور بیرجند – نهبندان

Co سه نفر را دربیرجند مسموم کرد
سه نفر در بیرجند بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن مسموم شدند. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: به دلیل استفاده کردن از بخاری بدون دودکش در منزلی واقع در خیابان توحید، سه نفر دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند. دلخروشان افزود: این افراد که دچار علائم سرگیجه و حالت تهوع بودند با کمک عوامل اورژانس، به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل و تحت درمان قرار گرفتند. به گفته وی حال عمومی افراد رضایت بخش است.

دستگاه بلوکه زنی دست کارگر را بلعید
صبح دیروز کارگر ۳۳ ساله در حاجی آباد زیرکوه حین کار با دستگاه بلوکه زنی، به دلیل گیرافتادن دستش در دستگاه، دچار آسیب شدید شد. رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان با اعلام این خبر گفت: در این حادثه که در ساعت ۸:۵۳ دقیقه دیروز رخ داد، کارگر ۳۳ ساله دچار آسیب شدید در ناحیه دست شده بود که بلافاصله به دلیل نیاز به اقدامات تخصصی با اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شد. بنا به گفته دکتر دلخروشان حال عمومی وی رضایت بخش است.

گزارش مرگ از محور بیرجند – نهبندان
حادثه رانندگی محور نهبندان – سربیشه یک کشته و ۴ زخمی برجا گذاشت. رئیس پلیس راه استان گفت: این حادثه عصر یکشنبه در محور نهبندان – سربیشه بین خودروی پیکان و وانت پیکان رخ داد. به گفته سرهنگ رضایی در این حادثه دختر نوجوانی در دم جان باخت و ۴ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان شهید آتش دست منتقل شدند. وی، علت این حادثه را بی احتیاطی و تجاوز به چپ ناشی از سبقت از سوی راننده پیکان اعلام کرد.

آغاز گشت های بازرسی نوروزی
گشت های مشترک بازرسی از صنوف مختلف، ویژه عید نوروز از امروز در خراسان جنوبی آغاز می شود. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: این گشت ها در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت نفت تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد. به گفته انصاری ۵ گشت سیار و ۵ شعبه ثابت نیز در شهرستان های بیرجند، طبس، قاین و فردوس در ایام نوروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ بصورت آماده باش خواهند بود. وی اشاره ای هم به عملکرد ۱۱ ماهه تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی کرد و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۶۱۷ پرونده در حوزه اصناف و ۲ هزار و ۱۲۲پرونده در بخش اجرای احکام به این اداره وارد که ۴ هزار و ۵۶۶ پرونده مختومه و بالغ بر ۴میلیارد تومان وصول شده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی گران فروشی، درج نشدن قیمت و ارائه نکردن فاکتور را مهمترین تخلفات حوزه کالا و خدمات دانست و به فروشندگان توصیه کرد رعایت انصاف و قانون مداری را داشته باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*