اخبار حوادث استان/کشف ۱۳۰میلیونی احشام قاچاق در خراسان جنوبی

کشف ۲۹۳کیلوگرم مواد افیونی در نهبندان
جانشین انتظامی استان از کشف ۲۹۳کیلو و ۶۰۰گرم تریاک در شهرستان نهنبدان خبر داد.سرهنگ”سعید دادگر”در تشریح این خبر اظهار داشت:روز گذشته با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان نهبندان قرار گرفت. وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان به همراه مأموران یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.جانشین انتظامی استان تصریح کرد:مأموران در بازرسی از خودرو پس از ساعت ها تلاش مقدار ۲۹۳کیلو و ۶۰۰گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی در ادامه گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند. دادگر افزود: مأموران دربازرسی از خودرو شش هزار و ۴۰۰نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند که در این رابطه، دو متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
کشف ۱۳۰میلیونی احشام قاچاق در خراسان جنوبی
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۳۰میلیون ریال احشام قاچاق خبر داد. سرهنگ”سیدغلامرضا حسینی”در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان های “نهبندان و درمیان”هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان و وانت تویوتا حامل احشام مشکوک شدند و خودروها را به لاین بازرسی هدایت کردند.وی افزود:مأموران در بازرسی از این دو خودرو تعداد ۷رأس گاو به ارزش ۱۳۰میلیون ریال که فاقد مجوز از دامپزشکی بود کشف کردند.رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد:در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و سه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
ایمن سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز خراسان جنوبی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از وجود ۲۶ نقطه پرتصادف در استان خبر داد و گفت: ۱۲ نقطه تا سال آینده ایمن سازی می شود.شهامت با اشاره به نقاط پرتصادف راه های استان عنوان کرد: در حال حاضر ۷۶ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که از این تعداد در ارزیابی کشوری ۲۶ نقطه به عنوان نقاط پرتصادف استان شناسایی شدند.به گفته وی هزینه نهایی ایمن سازی ۱۲ نقطه از این ۲۶ نقطه ارائه شده که بعد از برگزاری مناقصه تا سال آتی اقدامات لازم برای ایمن سازی آن ها انجام می شود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به حوادث جاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از ۴۵ درصد علت تصادفات عدم توجه به جلو و ۳۵ درصد تصادفات فوتی، خستگی و خواب آلودگی است. شهامت با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴ دستگاه دوربین کنترل تخلفات سرعت غیر مجاز در راه های خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: تا اوایل فروردین ماه سال آینده ۲۱ دستگاه دیگر اضافه می شود.
دکل ایرانسل در شهرستان سربیشه دچار حریق شد
معاون عملیات پلیس خراسان جنوبی گفت: دکل ایرانسل در شهرستان سربیشه دچار حریق شد. سرهنگ حسن شجاعی نسب افزود: به محض اطلاع از این حادثه نیروهای انتظامی و امدادی در محل حضور یافتند و آتش را مهار کردند. زحمتی مامورآتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سربیشه نیز گفت: ساعت ۱۰ صبح با اعلام این حادثه به ایستگاه آتش نشانی یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد که بعد از چهار دقیقه به محل رسید. وی عنوان کرد:تابلوی برق این دکل دچار حریق شده بود که بلافاصله آتش مهار و اقدام به سرد کردن تابلوی برق کردیم.
به گفته زحمتی احتمالا نقص و اتصال برق سبب ایجاد حریق در قسمت تابلوی برق این دکل شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*