اخبار ورزشی/رقابت فوتبالیست‌های روی‌ میز استان در لیگ دسته یک کشور

عندنی نماینده استان قهرمان رقابت های دوومیدانی کارکنان کشور شد
مرتضی عندنی نماینده خراسان جنوبی در رقابت های دوومیدانی کارکنان حراست قهرمان شد. رییس هیئت دو و میدانی استان گفت: مرتضی عندنی در مسابقات دو و میدانی کارکنان حراست های کشور در ماده ۳۰۰۰متر به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. چاجی افزود: این دوره از رقابت ها سوم بهمن ماه جاری به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
رقابت فوتبالیست‌های روی‌ میز استان
در لیگ دسته یک کشور
فوتبالیست‌های روی‌ میز استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور به مصاف رقبای خود می روند. علیرضا علیزاده رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گفت: رقابت های دور برگشت فوتبال روی میز لیگ دسته یک کشور از ۸ تا ۱۰ بهمن ماه به میزبانی استان فارس برگزار می شود. وی افزود: در این رقابت ها سعید شبان، جواد زنگویی، مهدی نصرآبادی، احسان نقجنی، مسعود کلینی و حسین اکبری نمایندگان خراسان جنوبی هستند که به مصاف حریفان خود می روند. به گفته وی تیم فوتبال‌ روی‌ میز استان در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کشور برسکوی ششم قرار گرفت و کاپ اخلاق این رقابت ها را از آن خود کرد.
صعود ۱۶ تیم به مرحله یک هشتم نهایی
مسابقات فوتسال ادارات استان
مسابقات فوتسال ادارات خراسان‌جنوبی با راه یابی ۱۶ تیم‌ به مرحله یک هشتم نهایی پیگیری شد. محمود عرفی رئیس هیات ورزش‌های همگانی بیرجند گفت: دور مقدماتی مسابقات فوتسال ادارات و سازمان های خراسان جنوبی پس از ۹ هفته پایان یافت. وی افزود: در این رقابت ها تیم‌های فوتسال دانشگاه علوم پزشکی، سازمان زندان‌ها، دانشگاه بیرجند، صدا و سیمای خاوران، صنعت و معدن، استانداری، آموزش و پرورش و نظام مهندسی ساختمان از گروه الف و تیم های جهادکشاورزی، بانک قوامین، نظام دامپزشکی، سازمان امور مالیاتی، سازمان همیاری شهرداری‌ها، شرکت ارتباطات و زیرساخت، آب و فاضلاب بیرجند و مرکز بهداشت بیرجند از گروه ب به دور یک هشتم نهایی رقابت ها صعود کردند.
هنرنمایی ووشوکاران استان
در مسابقات قهرمانی کشور
نمایندگان ووشوی خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور هنرنمایی می کنند. وحید خرمشاد دبیر هیات ووشوی خراسان‌جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی ووشوی انتخابی تیم ملی در دو بخش تالو و ساندا از هشتم بهمن‌ماه به میزبانی خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود.وی افزود: در بخش نونهالان و رشته تالوکار امیرحسین مرادی و امیرحسین فارسی‌کیش و در بخش نوجوانان در رشته ساندا علیرضا حسنی، علی معروف، محمدامیر مرادی، امیر رضایی و مجتبی پردل و در بخش جوانان رشته ساندا و تالو حسن چوپانی‌مبارک‌آباد، محسن کوچ‌بی‌ده، رضا حسینی، عارف ناصحی و امیرمحمد رضوانی اعضای خراسان جنوبی در این رقابت ها هستند که به مصاف رقبای خود می روند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*