اخبار ورزشی/رکاب زنی دوچرخه سواران استان در شهر تفلیس ترکیه

درخشش کشتی گیران استان در رقابت های کشور
تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان جنوبی در رقابت های کشور خوش درخشید. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سروری رئیس هیات کشتی استان گفت: تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان جنوبی در رقابت های کشور پس از صعود از مرحله گروهی و شکست تیم زنجان برای اولین بار در جمع ۵ تیم برتر کشور قرار گرفت. وی افزود: تیم استان در دیدار اول مقابل تیم کرمان میزبان این دوره از مسابقات کشتی را واگذار نمود سپس در دیدار دوم خود برابر تیم سیستان و بلوچستان با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد و در جمع ۵ تیم برتر قرار گرفت. به گفته وی رقابت های کشتی فرنگی جوانان کشور به میزبانی کرمان و شهر سیرجان برگزار شد. وی اعضای تیم را قویدل، فرازی، مالکی، رعیت، مدرسی، شریف‌نژاد،جدی، نصیری، آورند، محمودی و رنجبر عنوان کرد و افزود:حسن گلکاری و خادمی مربیگری و کاهنی سرپرستی تیم کشتی استان در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور را برعهده دارند.
رکاب زنی دوچرخه سواران استان
در شهر تفلیس ترکیه
دوچرخه سواران خراسان جنوبی شهر تفلیس ترکیه را رکاب زنی کردند. در این سفر مرتضی اکبرپور ( سرپرست گروه به همراه همسر )، سید محمد اسماعیل ترابی، سید علی اسحاقی، جواد خوش کلام و منصوره عبدا…نژاد به شهر تفلیس کشور ترکیه سفر کردند. دوچرخه سواران رکاب زنی را از تفلیس شروع و سپس با عبور از چند شهر از جمله گوری ( زادگاه استالین ) و خاشوری به رکاب زنی خود ادامه دادند. رکاب زنی ۳۷۸ کیلومتر به مدت ۴ روز به شهر باتومی و مسافت ۲۰ کیلومتری به شهر کمال پاشا از شهرهای مرزی کشور ترکیه از دیگر شهرهای رکاب زنان دوچرخه سوار خراسان جنوبی می باشد.
رقابت دارت بازان استان از فردا در کشور
ورزشکاران دارت خراسان جنوبی از فردا سیبل رقابت های کشور را نشانه می روند. مسابقات قهرمانی دارت منطقه دو کشور در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۴۴ ورزشکار در رده سنی آزاد به میزبانی سمنان ۲۲ مهرماه برگزار می شود. در این رقابت ها علیرضا محمدزاده، وحید شاملی، علیرضا فروتن، الیاس ایزدی، مجتبی فروتن و محمد فوداجی حضور دارند. در بخش بانوان طیبه تقوی و فاطمه ناصری نماینده‌های استان هستند که به مصاف رقبای خود می روند.
پیگیری هفته بیست و هشتم لیگ فوتسال درمیان
با انجام ۶ دیدار
رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ فوتسال درمیان با انجام ۶ دیدار پیگیری شد. در این رقابت ها تیم های مرحوم مصطفایی، بیمه پاسارگاد، فجر آسیابان و بیمه معلم برحریفان خود غلبه کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*