اخبار علمی

اثرات نشستن در مدت طولانی

زیاد نشستن و بی تحرکی اثرات مخربی بر سلامتی به جا می گذارد و بی تحرک بودن به مدت طولانی یکی از عوامل پرخطر محسوب می شود که انسان‌ها را در معرض خطر مرگ زودرس قرار می دهد.

برای کاهش وزن آب بنوشید/ قلب خود را با این گیاه حفظ کنید/ آسم را با این نکات از خود دور کنید/ نوشیدنی که باعث بی خوابی تان می شود

بیماری آسم را با ورزش و تغذیه مناسب از خود دور کنید

پیروی روزانه از رژیم غذایی سالم همراه با تمرینات ورزشی مناسب سبب کاهش علائم آسم می شود و باعث بهتر شدن زندگی فرد مبتلا می‌شود.

چای سبز باعث لاغری می شود؟

اگر افراد به طور منظم چای سبز بنوشند، مقدار چربی در بدن آن‌ها کاهش می‌یابد، زیرا چای سبز، متابولیسم را افزایش می‌دهد و دارای تعداد زیادی آنتی اکسیدان قوی است که می‌توانند برای بدن مفید باشند.

برای کاهش وزن آب بنوشید/ قلب خود را با این گیاه حفظ کنید/ آسم را با این نکات از خود دور کنید/ نوشیدنی که باعث بی نظمی خوابتان می شود

افراد چاق، شانس ۴درصدی برای زنده ماندن دارند

افراد چاقی که مبتلا به دیابت، فشارخون بالا و کلسترول بالا نیستند، ظاهرا سالم هستند اما در مقایسه با افراد دارای وزن نرمال و سلامت متابولیکی، ۹۶ درصد بیشتر در معرض نارسایی قلبی قرار دارند.

نوشیدنی که باعث بی نظمی خوابتان می شود

نوشابه گازدار بدلیل داشتن کربنات سدیم می‌تواند موجب نفخ، فشار خون و سوزش معده شود و  این نوشیدنی‌ها موجب اختلال در خواب شده و موجب بیدار ماندن شما در طول شب می شود.

برای کاهش وزن آب بنوشید/ قلب خود را با این گیاه حفظ کنید/ آسم را با این نکات از خود دور کنید/ نوشیدنی که باعث بی نظمی خوابتان می شود

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*