اخبار شهرستانها

مدیر اجرایی خبر داد:
تعیین هیأت داوران جشنواره  ملی شعر رضوی
مدیر اجرایی جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی از اتمام مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد . سید علی زمزم با اشاره به ارسال ۶۱۰ اثر از ۲۱۵ شاعر به جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی افزود: این تعداد اثر از ۱۸ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است . وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره در تاریخ نهم مرداد ماه در مرکز استان برگزار می شود ، اذعان داشت: روز گذشته تمامی آثار برای هیات داوران جشنواره بدون ذکر نام و در قالب کد بندی هایی ارسال شده است. وی ادامه داد: هیات داوران تا ۲۷ تیر ماه مهلت دارد نتیجه بررسی های خود را به دبیرخانه جشنواره اعلام کند که بر این اساس منتخبین در دو قسمت یکی شامل منتخبین اعلام شده در فراخوان جشنواره و دیگری شامل اثاری که قابلیت چاپ در کتاب جشنواره را دارند ، خواهند بود. وی بیان کرد: هیات داوران بر اساس اعلام نظر معاونت فرهنگی دبیرخانه جشنواره  و بعد از بررسی های کارشناسی انتخاب شده اند که شامل سه نفر می باشند و از این تعداد یک داور بومی استان می باشد. مدیر اجرایی جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی با اشاره به نام های هیات داوران گفت: مصطفی رحمان دوست ، سید سعید عندلیب و افسانه شعبان نژاد آثار ارسالی به جشنواره را داوری خواهند کرد. زمزم افزود: بیشترین آثار ارسالی به جشنواره از شاعران استان خراسان جنوبی بوده است.
معاون رئیس جمهور امروز میهمان خراسان‌جنوبی است
شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده امروز وارد استان می شود. نفیسه نخعی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی، گفت: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده  امروز و فردا در استان حضور دارد.
سربیشه چهار برابر
سهمیه اش نشست کتاب خوان برگزار کرده است
شهرستان سربیشه در سال گذشته در بحث نشست کتاب خوان، چهار برابر سهمیه و تکلیفش، نشست برگزار کرده است. مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در اولین جلسه انجمن کتابخانه عمومی امیرالمؤمنین(ع) شهر مود شهرستان سربیشه در سال ۹۶  با اعلام این خبر گفت: اعتبارات تملک دارایی اداره کل کتابخانه ها از یک میلیارد تومان در سال ۹۳ به پنج میلیارد تومان در سال ۹۶ افزایش یافته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*