حضور کاندیداهای اصولگرا و مشارکت حداکثری مردم

رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی گفت: انتخابات پروسه ملی است، اگر مردم در گزینش ها اشتباه کرده باشند، می توانند تجدید نظر کنند همانطور که مردم در ایران انتخابات متفاوتی انجام می دهند.
سعید امینی نسب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم با حضور گسترده، زندگی خوبی برای خود و آیندگان رقم می زنند و برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در ۲۹اردیبهشت ماه بسیار مهم و سرنوشت ساز است. وی با اشاره به راه اندازی ستادهای انتخاباتی این نامزد در شهرستان های طبس، فردوس ، قاینات و سربیشه اظها کرد: راه اندازی ستاد در هفت شهرستان دیگر در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: برنامه نامزدها در این دوره علاوه بر رادیو و تلویزیون ، در بیشتر شبکه های مجازی نیز بیان می شود و اغلب نامزدها خیلی ریخت پاش پوستر ، بنر و … ندارند.
به گفته امینی نسب سفر قالیباف به خراسان جنوبی با توجه به سفرهای استانی محدود وی قطعی نیست، نمایندگان این نامزد ریاست جمهوری احتمالا امروز به استان سفر خواهند کرد. وی بیان کرد: در انتخابات پیش رو، قالیباف و رئیسی دو نامزد مورد حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) حضور دارند، حرکت آنها برای هم افزایی بیشتر میان نیروهای انقلاب و ارزشی است و هدف تغییر را در دستور کار دارند.
به گفته این فعال رسانه ای، دیدگاه این دو نامزد نقد عملکرد دولت فعلی است و بر اساس اطلاعات موجود قالیباف تا پایان کارزار تبلیغاتی حضور دارد و شاید یکی از راهبردها این باشد متناسب با وزن آرا در صحنه انتخابات بماند.
امینی نسب ادامه داد: با توجه به نظرسنجی پیامکی و مجازی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده خواهد شد شاید این دو به مرحله دوم راه پیدا کنند ، احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری زیاد است.
وی اضافه کرد: بعد از مناظره اول تمایل مردم به قالیباف زیاد شد به نظر می رسد حضور این دو نامزد به مشارکت حداکثری کمک بیشتری بکند.
وی همچنین تصریح کرد: چیدمان نیروهای ستادی با هماهنگی جمناست ، نیروهای ارزشی و انقلابی در ستاد انتخاباتی هر دو نامزد حضور دارند، اتحاد میان طرفداران و هواداران ۲ نامزدها میان نیروهای ارزشی و انقلابی زیاد است.
وی ویژگی نامزد مورد حمایت خود را جوانگرایی، چابک سازی و توجه به دولت الکترونیک و … عنوان کرد و گفت: در صورت انتخاب قالیباف، تغییر مدیران استان با ساختار اتوبوسی دنبال نخواهد شد و از مدیران توانمند حمایت خواهد شد زیرا تغییر مدیریت هزینه های زیادی دارد. به باور این فعال رسانه ای یکی از چالش های خراسان جنوبی این است که اختلاف نظر را کنار نمی گذارند، به همه موضوعات نگاه سیاسی می کنند و این مساله سبب شده تا شاهده پروژه های ناتمام ۱۰ تا ۱۵ساله در استان باشیم. وی تصریح کرد: این طرز تفکر نیاز به اصلاح دارد و با بهره گیری از عقلانیت، خرد جمعی ، هم افزایی و با سعه صدر می توان توسعه استان را پیگیری کرد. امنیی نسب پیش بینی کرد: قالیباف با توجه به ۱۲سال سابقه مدیریت در شهرداری تهران و کارهای عمرانی و استفاده از افراد نخبه جوان و اعتقادی در مدیریت مناطق شهرداری پایتخت با داشتن مدیریت انقلابی و جهادی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برای مدیریت کلان کشور انتخاب شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*