گفته می شود

 

گفته می شود بازگشت غیرمنتظر قوی‌ترین مردان ایران به تلویزیون انتقاداتی را در پی داشته است. این اقدام قطعاً زمینه ساز شکل دادن به موج تازه‌ای از حواشی است که سال‌ها با تبعاتش مواجه خواهیم بود؛ از موج تازه اشخاصی که از این طریق بابت بلند کردن کپسول اکسیژن و تریلی به عنوان «قهرمان» به نسل جوان معرفی می‌شوند، تا خبر آدمکشی یا قتل همین قهرمانان. اگر قرار است برای صداوسیما مخاطب جذب شود، چرا متولیان رسانه ملی تصمیم نمی‌گیرند صحنه‌های چاقوکشی و زد و خوردهای مرسوم این مسابقات را پخش کنند و به این ترتیب مخاطب بیشتر بگیرند؟!

 

 

گفته می شود وزارت اقتصاد در واکنش به زمزمه واگذاری سهام خودروسازان به چینی‌ها اعلام کرده مصوبه یا مکاتبه‌ای مبنی بر واگذاری سهام خودروسازان به سرمایه‌گذاران غیرایرانی و به طور مشخص اتباع کشور چین ابلاغ نشده است.

 

 

گفته می شود پیمان جبلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا شایعات این روزها پیرامون عدم بازگشت برخی کارمندان مامور صدا وسیما به ایران پس از اتمام ماموریت صحت دارد یا خیر؟» پاسخ داد: اقدامات لازم برای جایگزینی خبرنگارانی که ماموریتشان تمام شده انجام شده است.

 

 

گفته می شود «علی صدر» معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شایعات مربوط به لو رفتن سوالات آزمون وکالت گفته افراد نباید به شایعات فضای مجازی اعتماد کنند. خیال داوطلبان آزمون‌ها باید راحت باشد. همه موارد را تحت نظر داریم. در آزمون وکالت اخیز نیز هیچ مشکلی پیش نیامده و آزمون در صحت و سلامت برگزار شده است.

 

گفته می شود وقتی قرار بر برخورد با صدف صفرزاده به واسطه پخش کلیپ گنگستر شهر آمل شد، چنان واکنش منفی در فضای افکارعمومی داشت که مسئولین با عذرخواهی این معلم ماجرا را به تذکر خلاصه کردند اما این معلم می‌گوید در پایان سال آموزش پرورش دوباره او را فراخوانده و اخراجش کرده‌اند؛ به گونه‌ای دیگر در هیچ مدرسه‌ای نمی‌تواند تدریس کند.
گفته می شود نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفته با توجه به معطلی ۴ ساله طرح مرتبط با مهریه که می‌تواند ۳۵ هزار زندانی را نجات دهد خواستار رسیدگی به این طرح شد.
گفته می شود زهرا صادقی متولد سال ۱۳۶۴ و مادر ۱۰ فرزند، که اساساً با ایده فرزندآوری توانسته بود بلاگر شود و شعار معروفش ایران بهشت است، بود، خودش به همراه ۱۰ فرزندش به عمان مهاجرت کرد. او مدتی این مهاجرت را پنهان کرده بود و پس از لو رفتن ماجرا، با انتشار یک ویدیو توضیح داده که استخاره کرده و مطرح کردنش بد آمده بود و حالا استخاره تازه کردند و خیلی خوب آمده و به همین دلیل اعلام می‌کنند!

 

گفته می شود اندکی پس از آنکه «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان گفته که اوکراین باید شجاعت برافراشتن پرچم سفید صلح را برای مذاکره با روسیه داشته باشد، برخی متحدان غربی کی‌یف ضمن ابراز خشم این اظهارات را محکوم کردند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق کارگران در بودجه ۱۴۰۳ گفته برنامه ما در فراکسیون کارگری مجلس برای افزایش حقوق کارگران مذاکره با وزارت کار و قانع کردن دولت به تمکین در مقابل قانون است. بابایی کارنامی گفته چون برای کارمندان در بودجه ۱۴۰۳ افزایش ۴۰ درصدی حقوق را در نظر گرفتیم برای جامعه کارگری باید ۵۰ درصد افزایش حقوق در نظر بگیریم.

 

 

 

گفته می شود پس از انتشار ویدیویی از درگیری یک زن بی‌حجاب با یک روحانی که از وضعیت او عکس گرفته بود و انعکاس آن در شبکه‌های ماهواره‌ای، شایعاتی درباره پلمب این مجموعه و همچنین بازداشت این زن و مدیر درمانگاه و برخی اشخاص حاضر در صحنه منتشر شده بود که دادستانی قم ضمن اشاره به پیگیری این ماجرا، تعطیلی درمانگاه و بازداشت‌ها را تکذیب کرد.

 

 

 

گفته می شود شبکه MTV امارات متحده عربی در گزارشی درباره کشف منابع گسترده لیتیوم در ایران، از نگرانی اسرائیل از این اتفاق خبر داده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*