گفته می شود

گفته می شود به فاصله اندک از توصیه رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس جدید درباره عدم بیان سخنان اختلاف انگیز، تلویزیون حمید رسایی را مصداق چنین مسائلی مطرح کرد و او را در معرض بیان سخنان دقیقاً اختلاف انگیز قرار داد. جالب آنکه آنجایی که حمید رسایی قصد صریح صحبت کردن نداشت، به اصرار مجری، مصادیق را گفت و رسانه‌های سپاه را هدف قرار داد و مدعی شد، یک فرمانده عالی سپاه با او تماس گرفته و گفته که به این رسانه‌ها تذکر داده تا در این مسائل دخالت نکنند. او پشت این رسانه‌ها را محمدباقر قالیباف خواند و او را عملاً روی آنتن به ضرب اتهام دراز کرد! مجید شاکری یکی از اقتصادخوان‌های اصولگرا هم دقیقاً به این موضوع اشاره کرد و نوشت: «این برنامه صراحتا علیه نکات امروز رهبری بود.»

 

 

 

گفته می شود ایران در حال پیگیری پولی است که در بانک‌های بحرین مانده و به ایران نمی‌دهند. رأی اول به نفع ایران صادر شده.
گفته می شود دو گلر برگشتی فوتبال ایران از لیگ‌های درجه دو و سه اروپا، اینقدر از تیم‌های داخلی خود پول گرفته‌اند که حسابی باورشان شده کسی نمی‌تواند روی نام آن‌ها در باشگاه خط قرمز بکشد. اما آیا تیم ملی هم با این دو دروازه‌بان افت‌کرده قرارداد ثابت دارد؟ کاش قلعه‌نویی در یک اردو هر دو را خط بزند
گفته می شود به‌تازگی برخی از کاربران فضای مجازی مدعی شده‌اند عرضه ربع‌ سکه توسط بانک مرکزی با نرخ دلار ۹۵ هزار تومانی صورت می‌گیرد؛ اما این ادعا و محاسبات انجام شده در این زمینه واقعیت دارد؟

 

 

 

گفته می شود شخصی بنام سعید شهلی، شهردار شهر قدس، پس از شکست تیم شهرداری مرکزی با حضور خودش در برابر تیم سازمان فرهنگی این شهرداری در فینال مسابقات داخلی فوتسال، با صدور احکامی ۳ بازیکن اصلی تیم مقابل را به عنوان نیروی تنظیف(پاکبان) به حوزه خدمات شهری فرستاده است.

 

 

گفته می شود امیرحسین بانکی پورفرد، نماینده اصفهان در مجلس از برداشت سه میلیون از حساب زنان بدون حجاب بابت جریمه به صورت سیستمی خبر داد و تاکید کرد در دفاع بعد این زنان دادگاهی می‌شود.

 

گفته می شود محمدرضا شهبازی، مجری جنجالی صداوسیما گفته آنهایی که رای ندادند مخالف نظام نبودند، بلکه به دلیل مسائل مختلفی چون مسائل معیشتی یا اینکه چرا قانون حجاب تصویب نشده و این مجلس برای حجاب چه کرد، رای ندادند.

 

 

گفته می شود درکنار برگزاری سریع مجامع معوقه، و تعیین تکلیف سریع فدراسیون‌های پرتعدادی که بدون رئیس رها شده‌اند، وزارت ورزش باید به فکر کیفیت این انتخابات هم باشد. برپایی مجمع با یک کاندیدا، ارزش انتخاب را کاهش می‌دهد

 

 

گفته می شود بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۶ اسفند به ۲۳.۵۷ درصد رسید.

گفته می شود سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد که بلاگر مبتذل اصفهانی شناسایی و دستگیر شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*