گفته می شود

گفته می شود ویدیویی از حرف‌های تند محمود احمدی نژاد درباره میزبان مشارکت در انتخابات منتشر شده که می‌گوید مردم را کنار گذاشتند و مشارکت ۴۰ درصدی را پیروزی می‌دانند. بر اساس بررسی‌های این ویدیو متعلق به دوره پیشین انتخابات است که با توجه به آمار انتخابات فعلی، برخی تصور کرده‌اند موضع گیری تازه احمدی نژاد است.
گفته می شود رییس کارگروه کاهش طلاق سازمان امور اجتماعی با بیان موارد زیادی از زوجینی با سابقه زندگی مشترک ۲۰ ساله که اکنون در مسیر طلاق قرار دارند، گفت: باید صیانت از خانواده برای افراد مختلف وجود داشته باشد چراکه شاهد خانواده‌هایی هستیم که بعد از دو دهه زندگی مشترک امروز به دنبال طلاق هستند لذا باید طلاق‌های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ سال آینده را مدیریت کنیم.
گفته می شود گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس پنجشنبه اعلام کرده که این کشور ۱۰ هزار فروند پهپاد در اختیار اوکراین قرار می‌دهد تا کی‌یف در مبارزه با روسیه از آنها استفاده کند.
گفته می شود حمید رسایی در توییتی نوشته از فرماندهان عالی سپاه (سردار سلامی و سردار نقدی) و رییس اطلاعات سپاه (حاج کاظم) سپاسگزارم که در انتخابات این دوره، اجازه دخالت و سوءاستفاده از این نهاد مقدس به نفع یک جریان سیاسی را ندادند و قاطعانه دربرابر معدود قانون‌شکنان ایستادند. عصبانیت سردبیر روزنامه جوان برایم قابل درک است.
گفته می شود بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، روایتی تکان دهنده از پشت صحنه یکی از فیلم‌هایی را افشا کرده که به تازگی در آنها حضور داشت. رهنما تاکید گفته «چندوقت پیش پشت‌صحنه یک فیلم رفته بودم. یکی از دوستان بازیگر را دیدم که رابطه‌ی صمیمانه‌ای با کارگردان داشت. اول فکر کردم ازدواج کرده‌اند و تبریک گفتم؛ اما بعد فهمیدم مرد متاهل است و دو فرزند دارد…»
گفته می شود رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفته حدود ۴ ماه قبل درخواست بررسی روند عملکرد این مجموعه را به دستگاه قضایی دادیم متاسفانه تا مجوز قضایی صادر شود کار از کار گذشته بود.
گفته می شود دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از پیگیری برای شناسایی و برخورد با عوامل تهیه و تولید کلیپ مبتذل در یکی از اماکن تاریخی شهر و احضار مدیر دستگاه اجرایی مربوطه به دادسرا خبر داد.
گفته می شود در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد تا حکمش اجرا شود. حکمی قطعی که در انتهای رسیدگی به ۲ پرونده قضایی گروه عظام، از سوی شعبه ۴ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، صادر شده است. در پرونده‌هایی که متهم ردیف اول هر دو ی آنها، «عباس ایروانی» است.
گفته می شود رئیس کره شمالی پس از بازدید از واحد‌های نظامی در یک پایگاه عملیات نظامی بزرگ در غرب این کشور، دستور افزایش آمادگی برای جنگ را صادر کرد.
گفته می شود یک کارشناس اقتصادی گفته در چنین شرایطی دولت ۴۰۰ هزار میلیارد ریال بدهی برای این صنعت به بار آورده است، در حالی که یک صنعت انحصاری نباید زیانده باشد. همه اینها گویای اینست که دولتی‌ها در مدیریت صنعت خودروی کشور تاکنون ناکارآمد بوده‌اند و در چنین شرایطی اگر بخش خصوصی بخواهد در صنعت خودرو وارد عمل شود باید بر ارتقای مدیریت متمرکز شود.

گفته می شود مصاحبه‌ای از گروهی مردم منتشر شده که مردم واکنش عجیبی به انتخاب محمود نبویان نفر اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران نشان می‌دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*