گفته می شود

گفته می شود دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان در گفت‌وگویی، اظهار داشته قرار است چین زندانی‌های خود را برای ساخت مسکن به ایران انتقال دهد؛ اما وزارت راه تاکید دارد بیان این مطالب، مصداق تشویش اذهان عمومی و از اساس کذب محض است.

 

 

 

گفته می شود در حالی که شبکه منوتو تعطیل شده  پخش برنامه‌ای تحت عنوان آپوزیشین در شبکه دو با کپی نعل به نعل از یکی از برنامه‌های شبکه منوتو تازه آغاز شده است! این برنامه که دکور و بازیگرش عیناً مشابه امید تجریشی است، قرار بود این برنامه منوتو را دست بیاندازد اما از آنجا که مسئولین صداوسیما همیشه از تحولات عقب هستند، وقتی این برنامه به آنتن رسیده که دیگر شبکه منوتو در کار نیست. نکته قابل تامل اینکه این برنامه توسط مجموعه موسوم به مدرسه سینمایی اندیشه و هنر ماه یکی از گروه‌های جریان وحید جلیلی ساخته شده است؛ گروه‌هایی که تولیدات پرتعدادی در صداوسیما در یکی دو سال اخیر به دست گرفته‌اند و بنابر اعلام آمار صداوسیما قریب به اتفاق برنامه‌هایشان موفق به جذب مخاطب نشده است

 

 

 

گفته می شود رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ ادعا کرده از جمله اهداف حمله حماس به اسرائیل، ناکام گذاشتن مذاکرات برای تقویت روابط با ریاض بود. برای همین پیشبرد روابط با عربستان پیروزی بر حماس محسوب می‌شود. به همین دلیل من واقعا اعتقاد دارم که عادی‌سازی روابط با عربستان می‌تواند فرصت تاریخی بسیار مهمی باشد.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی حزب «تحریک انصاف» در واکنش به افشاگری کمیسر راولپندی درباره تقلب در انتخابات پاکستان خواستار استعفای رئیس کمیسیون انتخابات و رئیس دادگستری پاکستان شد. پیش از این رئیس کمیسیون انتخابات و رئیس دادگستری پاکستان هرگونه اظهارات درباره تقلب را «بی‌اساس» خوانده‌ بودند.

 

 

 

گفته می شود امیرحسین شریفیان، گرداننده کلاهبرداری پانزی کوروش کمپانی پس از فرار از ایران در دبی در حال خوش گذرانی بود که خبر دستگیری پدرش به عنوان همدست به گوشش رسید. شریفیان پس از آن با یکی از پروژه بگیران بدنام مقیم آلمان مصاحبه‌ای برای دفاع از خود منتشر کرد. در بخش‌های مهم این مصاحبه ادعاهای مطرح نظیر رشوه به مسئولین و ضابطین مستند نیست و می‌تواند توجیه این کلاهبردار برای رهایی پدرش باشد.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای مطرح شده در خصوص عدم احراز صلاحیت آیت الله امامی‌کاشانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرده آیت‌الله امامی کاشانی از بزرگان انقلاب اسلامی هستند و بعد از بررسی و تایید صلاحیت ایشان اعلام شد که به دلیل وضعیت جسمانی از حضور در این انتخابات انصراف دادند.

 

 

 

گفته می شود مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز ، در حکمی اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را به عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جامعه روحانیت مبارز منصوب کرد.

 

 

گفته می شود یک رسانه صهیونیستی از سفر برنامه‌ریزی شده هیات رژیم صهیونیستی به دوحه قطر به ریاست رئیس موساد خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*