گفته می شود

گفته می شود فریدون آسرایی، خواننده پاپ در واکنش به چراغ سبز برخی مسئولین درباره بازگشت نصرالله معین نجف آبادی مشهور به معین، خندیده و گفته «من یک پیامی به ایشان می‌دهم. اگر می‌خواهی دیگر نخوانی بیا! مثل آقای حبیب می‌توانی تشریف بیاری… حالا اگر کار به کارت نداشته باشند که خواهند داشت… من که نمی‌توانم چنین چیزی را باور کنم که معین بیاید ایران و بتواند فعالیت هنری کند…»
گفته می شود کیهان نوشته در انتخابات دوره جدید خبرگان فقط روحانی رد صلاحیت نشده است. شخصیت‌های روحانی دیگری هم هستند که اتفاقا منتسب به جریان اصولگرا هستند ولی احراز صلاحیت نشدند. مثل حجت‌الاسلام مصلحی(وزیر اطلاعات در دوره احمدی‌نژاد)، حجت‌الاسلام پورمحمدی(دبیرکل جامعه روحانیت مبارز) و حجت‌الاسلام طائب در همین دوره و بزرگانی مثل آقایان صدیقی امام جمعه موقت تهران، آقاتهرانی و… در دوره قبل که همگی به نظر شورای نگهبان احترام گذاشتند.چرا آقای حسن روحانی با جنجال ساختارهای قانونی کشور را زیر سؤال می‌برد؟ این در حال است یک منبع آگاه اعلام کرده آقای طائب در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام نکرده است.
گفته می شود معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در یادداشتی به قانونگذاران کنگره از سیاست‌های بایدن در قبال رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و عنوان کرد بایدن مانع اصلی پیروزی این رژیم در غزه است.
گفته می شود محمد مهدی اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا مجوز کنسرت رپ صادر شده است؟ تصریح کرده خیر. این یک اشکالی بوده که پدید آمده و ما هیچ مجوزی صادر نکرده‌ایم. معاونت هنریمان هم امروز اعلام موضع خواهد کرد و این خبری که اعلام شده کذب است
گفته می شود بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ کرده که می‌توانند از فردا اقدام به انتشار گواهی سپرده خاص با نرخ سود علی‌الحساب ۳۰ درصد کنند. این در شرایطی است که نرخ سود سپرده بانکی، پیشتر به ۲۲.۵ درصد رسیده بود و حالا باید دید، رویکرد جدید سیاست گذار چه اهدافی را دنبال می‌کند.
گفته می شود رمضانعلی سنگدوینی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفته با کاهش سهمیه بنزین آزاد، چالش‌هایی برای برخی استان‌ها نظیر سیستان و بلوچستان به‌وجود آمد. در همین زمینه نمایندگان این استان پیگیر  استیضاح وزیر نفت شدند.
گفته می شود صاحب نظران شبکه “ام‌اس‌ان‌بی‌سی” در مقاله‌ای با هشدار نسبت به اقدام نظامی آمریکا علیه ایران اعلام کرده اند تهران در برابر چنین اقدامی، دست بسته نبوده و با واسطه و یا بی واسطه می‌تواند به اهداف آمریکایی در منطقه حمله تلافی جویانه انجام دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*