گفته می شود

گفته می شود عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در واکنش به ماجرای انتقال کتیبه کوروش به سرزمین‌های اشغالی به تابناک گفته این کتیبه متعلق به ملت ایران و تمدن جهانی است. چنین تصمیمی از سوی موزه بریتانیا نیز قطعا صحیح نیست؛ بنابراین، ما در حال پیگیری حقوقی این موضوع از مجامع‌ بین‌المللی هستیم.

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی در واکنش به افزایش قیمت دلار در شبکه اجتماعی «اکس» نوشته «وقتی به رغم تداوم تورم ۴۰ درصدی، دلار را دستوری و در نرخ های پائین تر از بازار تثبیت و مداخله در حاشیه بازار را، تحت عنوان نابازار، حذف کنید،طبیعی است که در شرایط تنش و نااطمینانی، مهار نرخ ارز دشوار شود.

 

 

گفته می شود سخنگوی قوه قضاییه درباره احضار علی اکبر رائفی پور به دادسرای عمومی تهران توضیح داد. سخنگوی قوه قضائیه گفته  ایشان از ناحیه دادسرای عمومی تهران دعوت شده بودند. از ایشان نسبت به مسائلی مطرح کرده بودند مطالبه اسناد و مدارک شد. اسنادشان مطالبه و اخذ شده است و مقام قضایی در حال بررسی اسناد و مدارک ابرازی است.

 

 

گفته می شود معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ارزش گاز مشعلی را که تا پایان سال ۱۴۰۴ در میدان‌های نفتی و گازی کشور جمع‌آوری خواهد شد ۵ میلیارد دلار در سال و معادل ارزش صادرات گاز کنونی ایران به کشورهای همسایه دانست و گفته ارزش صادراتی گازهای همراه در ایران، بیش از ۵ میلیارد دلار خواهد بود.

 

 

گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا به اقداماتی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دیدار دو تیم عراق و اردن رخ داد واکنش نشان داد و تصمیم سریع گرفت تا افراد مسئول را از پوشش خبری نه تنها جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر، بلکه هم‌چنین مسابقات آتی AFC منع کند.

 

 

 

گفته می شود چند روزی است که حواشی مرتبط با افزایش بودجه صداوسیما تیتر رسانه‌ها شده است و بودجه ۲۴ هزار میلیارد تومانی صداوسیما موافقان و مخالفانی پیدا کرده است. از جمله افرادی که در این باب بیشتر نظر دارند خود نمایندگان مجلس هستند که با توجه به این افزایش بودجه ماموریت‌های بیشتری را هم برای صداوسیما وضع کرده اند.

 

 

 

گفته می شود منطقه مسکونی سربازان ارتش آمریکا در پایگاه غیرقانونی این کشور در میدان نفتی «العمر» در حومه استان دیرالزور در شرق سوریه مورد اصابت موشک قرار گرفت.

 

 

گفته می شود ناکامی عراق با قضاوت‌های فغانی ده ساله شد. آن‌ها چهار بازی مهم با سوت داور ایرانی باخته‌اند و حالا تلافی این یک دهه ناکامی را از او می‌گیرند. ۲۰۰ هزار کامنت در صفحه شخصی داور مهاجر به استرالیا؟!

 

 

گفته می شود دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفته در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.

 

 

گفته می شود کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از چند ماه حضور در این پست، تغییرات مهم و اساسی را کلید زد و تصمیم به انتخاب دو معاون جدید گرفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*