گفته می شود

گفته می شود اخذ مالیات بر ارزش افزوده از فردی که ۱۵ میلیون در ماه درآمد دارد، ظالمانه است؛ این افراد با روزی ۱۰ دلار زندگی می‌کنند. اگر این افراد در کشوری دیگر سکونت داشته باشند، دولت پولی به جای اینکه از آن‌ها مالیات بگیرد، هم به آن‌ها می‌دهد.

 

 

گفته می شود معاون امور حج و عمره سامان حج و زیارت گفته افرادی که برای عمره مفرده ثبت‌نام کرده‌اند و به هر دلیلی دیگر نمی‌خواهند بیش از این منتظر مشخص شدن زمان اعزام‌ها باشند، می‌توانند وجوه پرداختی خود را پس بگیرند.

 

 

 

گفته می شود شاید ظهور مخالفانی مثل علی کریمی که اکنون در خارج از کشور به فعالیت علنی علیه نظام می‌پردارند باعث شده تا نهادهای حاکمیتی به اشتباه سال گذشته خود پی برده و به فکر حفظ و جذب حداکثری اسطوره‌های حاضر در داخل کشور بپردازند تا بتوانند در مواقع ضروری از مقبولیت و محبوبیت آنها در راه تحکیم و همبستگی لایه‌های جامعه در مناسبات ملی بهره بگیرند.

 

 

 

 

 

گفته می شود در کنار کاهش نزولات جوی، طرح برخی شایعات هم به افزایش نگرانی‌ها دامن زده است؛ شایعاتی مانند تلاش برخی همسایگان برای بارورسازی ابر‌ها و باراندن آن‌ها در محدوده سرزمین خودشان، پیش از ورود جبهه‌های باران زا به ایران. شایعاتی که از دیرباز مطرح بوده، اما حالا به شدت داغ شده و این سوال را به دنبال داشته که اگر می‌شود ابر‌ها را بارور ساخت و موجب افزایش نزولات جوی شد، چرا در کشورمان این کار در دستور کار قرار نمی‌گیرد؟

 

 

گفته می شود «دکتر بابک شکارچی»، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی گفته «از ابتدای امسال تاکنون، تعداد خودکشی‌ها به ۱۶ مورد رسیده و فقط سه مورد آن هفته گذشته اتفاق افتاده است.» نگاهی به اخبار این حوزه در صفحات پزشکی فضای مجازی نیز نشان می‌دهد که از مهر ماه امسال تاکنون حدود ۱۴ مورد مرگ زودهنگام و دست‌کم مشکوک به خودکشی در میان رزیدنت‌ها یا پزشکانی که در حال طی کردن دوره طرح خود هستند، به وقوع پیوسته است.

 

 

گفته می شود احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفته حضور معلم آقا در تمام پایه‌های تحصیلی مدارس دخترانه به جز پایه دوازدهم ممنوع است. جنسیت معاون و مدیران مدرسه باید متناسب با جنسیت دانش آموزان باشد.

 

 

گفته می شود مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول شویی سازمان امور مالیاتی کشور از ممنوع الخروجی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک های عامل کشور خبر داد.

 

 

 

 

گفته می شود اخیرا رئیس رسانه ملی گفته است برای اولین بار در انتخابات مجلس فضای صداوسیما در اختیار کاندیداها قرار خواهد گرفت. جبلی، رئیس صداوسیما این اقدام را در راستای افزایش مشارکت عنوان کرده است. اما با انتشار جدول هزینه های پخش برنامه ها که در فضای مجازی منتشر شده است، نشان می دهد صداوسیما به دنیال کسب درآمد نجومی از انتخابات مجلس می‌باشد.

گفته می شود انتقادات از دولت نتانیاهو در حال افزایش است و ایهود باراک، نخست‌وزیر سابق، اکنون خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده است. باراک در مقاله‌ای برای نشریه اسرائیلی هاآرتص نوشت: جنگ اکنون ۱۵ هفته طول کشیده است؛ در اسرائیل ناامیدی می‌بینیم، این احساس که با وجود دستاوردهای [ارتش اسرائیل]، حماس شکست نخورده و شانس بازگشت گروگان‌ها در حال کاهش است.
گفته می شود رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی فرافکنانه، به تنش به‌وجود آمده میان ایران و پاکستان واکنش نشان داد. «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی مدعی شد «حملات متقابل میان ایران ‌و پاکستان نشان می‌دهد  تهران مورد قبول هیچ‌کس در منطقه نیست».

طبق گزارش رویترز، او همچنین گفت حملات علیه انصارالله یمن ادامه خواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود رئیس رژیم صهیونیستی درپی فشارهای بین‌المللی علیه این رژیم برای توقف جنایات علیه ملت فلسطین در نوار غزه و در راستای تقلا برای توجیه حملات وحشیانه تل آویو به این منطقه، با فرار به جلو به لفاظی دوباره علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش شبکه الجزیره، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سخنان خود در نشست داووس با تکرار لفاظی‌های دیگر مقامات این رژیم علیه ایران و بدون اشاره به جنگ افروزی ها و اقدامات شرورانه تل آویو علیه ملت های منطقه مدعی شد: “آنچه درحال حاضر رخ داده است، جنگ میان اسرائیل و حماس نیست بلکه جنگی میان ما و امپراطوری شرارت، ایران است.”

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*