گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفته بر اثر اجرای طرح تخصیص سهمیه بنزین به نفر، صرفه جویی در مصرف سوخت را خواهیم داشت و این رویکرد در مقابله با قاچاق بنزین نیز موثر خواهد بود.

 

 

 

گفته می‌شود عده‌ای از داخل کشور به خانواده برانکو درباره حضور او در تهران هشدار دادند و آنان را منصرف کرده‌اند. ایوانکوویچ هم در آخرین پیام به مدیران پرسپولیس همین موضوع را به نحوی تایید کرد.

 

 

گفته می شود بیانیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر شوکه شدن از پاسخ منفی برانکو، موجب واکنش شبکه‌های اجتماعی شده و با ترند شدن دو هشتک در فضای مجازی همراه شده است. هواداران پرسپولیس با هشتگ برانکو_را_برگردانید و  درویش_را_اخراج_کنید ، به این ناکامی و بلاتکلیفی مدیریتی واکنش نشان دادند. جدا از اینکه آیا مذاکرات دوباره پرسپولیس با برانکو به نتیجه خواهد رسید یا نه، حالا این مرد کروات با توجه به انفعال باشگاه و سیاست‌گذاری اشتباه در ارائه پیشنهاد اولیه(سه ماهه)، حالا مرد کروات در مذاکرات دست بالا را خواهد داشت.

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته شواهد حمله تروریستی کرمان نشان می‌دهد که کار داعش نیست لذا جمع‌بندی این است که این اقدام تروریستی فراتر از کار گروه داعش است.
گفته می شود تحقیقی نشان می‌دهد که مخارج سرانه یک دانش‌آموز در کشور‌های چین، مکزیک، ترکیه و روسیه ۶ برابر ایران است. ایران سالانه برای هر دانش‌آموز حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار هزینه می‌کند و برای مثال آمریکا حدود ۱۱ هزار دلار. در همین تحقیق سهم مخارج آموزشی دولت از تولید ناخالص داخلی ایران با کشور‌های دیگر مقایسه شده که برای نمونه سهم عربستان دو برابر ایران است و روسیه و چین باز هم مقام بالاتری از ایران دارند.
گفته می شود وقتی سال‌ها پیش برای نخستین بار بحث بارورسازی ابرها به شکل عمده در فضای عمومی مطرح شد، عمده بحث‌ها شوخی با آن بود؛ اما اوضاع بارندگی ایران باعث شده حالا یکی از جدی ترین مسائل باشد! بارورسازی ابرها با رهاسازی مواد شیمیایی مانند یدید نقره یا یخ خشک و حتی نمک معمولی به درون ابرها انجام می‌شود اما آیا این تکنولوژی در اوضاع کنونی ایران کار می‌کند؟
گفته می شود محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد گفته «معین (نصرالله معین نجف آبادی خواننده) می‌تواند به ایران برگردد و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی خواهد کرد.»
گفته می شود درحالی که برخی نانوایان از محدودیت خرید نان سخن می‌گفتند و اعلام کرده بودند فقط با هر کارت بانکی می توان ۴ عدد نان خرید؛ وزارت جهادکشاورزی موضوع محدود نان را تکذیب کرد و به نانوایی ها در این زمینه هشدار داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*