ماجرای طلاق دو قهرمان ایرانی و مهریه ۴ میلیاردی

دارنده سه مدال طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی درگیر مسائل خانوادگی و خانواده همسر سابقش شده است.به گزارش تابناک ورزشی؛ محسن محمدسیفی قهرمان پرآوازه ووشو با مهسا جاور ملی‌پوش پرافتخار قایقرانی ایران ازدواج کرده بود که حاصل این وصلت یک دختر است که در روزهای برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو چشم انتظار درخشش پدر و مادر قهرمان خود بود که خوشبختانه هر دو بار دیگر برای کشور مدال گرفتند.

اما این زوج مدتی است که از هم جدا شده‌اند و کارشان به طلاق کشید. حالا محمدسیفی درباره تاثیر منفی تنش با خانواده همسر سابقش مصاحبه کرده است: یکسری اتفاقات در زندگی‌ام افتاد و بخشی از آن بحث جدایی از همسر سابقم بود. آن خانواده ول‌کن داستان نیستند و اذیت می‌کنند و به روش‌های مختلف فشار می‌آورند و مطمئنم حتی راضی نبودند در بازی‌های آسیایی مدال بگیرم. چند روز پیش در فضای مجازی اعلام کردم که خودم درخواست جدایی دادم و نزدیک چهار میلیارد نیز پول پرداخت کردم. دیگر یک آدم باید چه کار کند تا دست از سرش بردارید.

ملی‌پوش سرشناس ووشو ایران خاطرنشان کرد: در مجموع حالم خوش نیست و امیدوارم در قهرمانی جهان یک مدال طلا بگیرم تا شاید از این شرایط بیرون بیایم. آن عزیزی که در این مدت کنار بودم خیلی زحمت کشید. یکسری مسائل را حتی خانواده و دوستانم نمی‌دانستند و حتی این اواخر برخی اتفاقات خیلی خوبی در زندگی‌ام رقم زد که یک مقدار بهتر هستم. از این دوست عزیز خیلی تشکر می‌کنم و امیدوارم هر کجا که هست بهترین‌ها برایش اتفاق بیفتد. کم پیش می‌آید آدم چنین دوستانی داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*