گقته می شود

گقته می شود نه خبر جذب یازده هزار مربی پرورشی تازه است، نه مجوزش صادر شده و نه به زودی اجرایی می‌شود! نکته جالب توجه در این میان آنجاست که تدابیر اندیشیده شده برای مقابله با این کمبود‌ها به شدت ناکافی است و حتی این تدابیر هم اجرایی نمی‌شود. مثل تقاضای صدور مجوز جذب ۲۵ هزار نیرو که پیشتر معاونت پرورشی اعلام کرده بود و حالا تاکید دارد، این نیاز اعلام شده، ولی اینکه چطور مجوز صادر شود، هنوز نهایی نشده است و با چشم اندازی که ما داریم، به این زودی‌ها این اتفاق نمی‌افتد.

گقته می شود جمهوری آذربایجان در تلاش است تا در سنگین وزن رقابت‌های کشتی المپیک پاریس بتواند به مدال دست پیدا کند و بر همین اساس قصد دارد امیررضا معصومی دارنده نشان طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان را به خدمت بگیرد این موضوع نیز به جایی کشیده شده که باید مسئولان فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر نظر نهایی خود را اعلام کنند.جمهوری آذربایجان به جای سرمایه گذاری اصولی روی داشته های خود، راه میانبر را برگزیده و می‌خواهد با خریدن قهرمان، به خصوص در رشته هایی که قدرت را در ذهن مخاطب متبادر می‌کند، در میادین جهانی خودنمایی کند و در راس اخبار قرار گیرد. سیاستی که در میدان سیاست و امور نظامی هم مشابه آن را پیاده می‌کند.
گقته می شود ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین روز پنج‌شنبه پس از دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اعلام کرد که هیچ شواهدی مبنی بر اینکه ایران به روسیه موشک فروخته باشد، وجود ندارد.
گقته می شود هر سال بیش از شهدای جنگ ایران و عراق برای سقط جنین تلفات می‌دهیم و فرزندان این کشور از مسیر سقط جنین از دست می‌روند. اینکه می‌گوییم نباید سقط جنین انجام شود منافاتی با مدیریت بر بدن ندارد. گاهی برای سقط جنین اسم گذاشته می‌شود و به آن “مدیریت بر بدن” یا “پایان خودخواسته بارداری” می‌گویند، در حالی که شما بر بدن خود می‌توانید مدیریت داشته باشید، اما وقتی آن فرزند آمد، حق حیات دارد و شما بر بدن دیگری نمی‌توانید مدیریت داشته باشید.

 

گقته می شود تجربه نشان داده حتی وقتی انتظار رقم خوردن یک رویداد را هم داریم، ممکن است غافلگیری رقم بخورد. درست مانند آنچه در تشییع باشکوه حاج قاسم در کرمان شاهدش بودیم. مراسمی که بعد از تشییع پرازدحام پیکر این شهید گرانقدر در اهواز و مشهد، در استان زادگاه وی یعنی کرمان تدارک دیده شده بود، اما عدم پیش بینی درست و غافلگیری دست اندرکاران برگزاری این مراسم موجب شد حوادث تلخ و ناگواری هم به وقوع بپیوندد.

 

 

 

گقته می شود پروژه‌ای که با شیرین سازی آب دریا در مبدا آغاز می‌شود و سپس در مسیر انتقال به اصفهان قرار خواهد گرفت و در مسیر، با برداشت قسمتی از آن، آب روستا‌ها و شهر‌های مسیر در استان اصفهان تامین خواهد شد و نقطه پایانش، صنایعی خواهد بود که سال هاست مدعی بودند نقش چشمگیری در خشک شدن زاینده رود ندارند، اما حالا هزینه انتقال آب را هم بر عهده گرفته‌اند تا مشکل خودشان، رودخانه و همه استان را حل کنند!

 

 

 

گقته می شود ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با امضای فرمانی برای پیوستن ۱۳۰ هزار شهروند روسیه به ارتش جهت انجام خدمت اجباری سربازی فراخوان صادر کرد.

 

 

گقته می شود سلوان مومیکا، مهاجر عراقی که طی هفته‌های اخیر بارها برنامه‌هایی را برای آتش زدن قرآن در سوئد برگزار کرد، در حال حاضر نیز مجوزی را برای برگزاری “برنامه‌ای” در شهر مالمو کسب کرده است. این رادیو گزارش داد که این رخداد صبح (شنبه) برگزار می‌شود. پلیس نیز مجوز برگزاری این برنامه را داده است.

 

 

گقته می شود رئیس گروه برنامه‌ریزی و آمار‌های سازمان مالیاتی کشور اعلام کرده درآمد‌های مالیاتی نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۴۹ درصدی و نسبت به رقم مصوب قانون بودجه تحقق ۹۲ درصدی را نشان می‌دهد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*