امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی به افغانستان اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان با ظرفیت ۱۵ نفر و تجهیزات کامل به کشور افغانستان برای کمک به زلزله زدگان اعزام شد.
محمدعلی کاوسی روز یکشنبه اظهار کرد: براساس نوع دوستی، برادری و همسایگی، در پی وقوع زلزله در شمال غرب افغانستان که در بخش‌هایی از استان خراسان جنوبی نیز احساس شد، تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان با ظرفیت، ۲ مربی و سگ جستجوگر، سه نفر تیم درمان اضطراری، پنج نفر نجاتگر و پنج نفر امدادگر اسکان اضطراری به همراه تجهیزات کامل از قبیل آمبولانس و خودروهای کمک دار به کشور همسایه اعزام شدند.
وی با ابراز تاسف از وقوع زلزله مهیب افغانستان و جان باختن و مصدومیت شماری از شهروندان افغانستانی گفت: استان خراسان جنوبی به عنوان همسایه از همان زمان وقوع زمین لرزه، ضمن ارزیابی و اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق روستایی مرزی استان، آمادگی خود را برای برای کمک به مردم زلزله زده کشور افغانستان اعلام کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: با تماس رئیس سازمان امداد و نجات، تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر با تجهیزات کامل و به سرپرستی معاون امداد و نجات استان برای کمک و یاری به کشور افغانستان اعزام شد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*