پیامک

۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از میراث فرهنگی استان خواهشمندیم نسبت به بهسازی و زیباسازی کوره های آجرپزی در بلوار پیامبر اعظم اقدام فرمایند تا زمینه بازدید گردشگران و شهروندان از این مکان فراهم شود. این ظرفیت بزرگ گردشگری در هر جای کشور بود تا الان ثبت جهانی شده بود.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام متاسفانه گرانی و تورم آنقدر شدید شده که منتقدان دولت قبل،الان صحبتی ازآن نمی کنند چون تمام آنهایی که دردولت قبل منتقدبودندجدای ازبودجه دولتی،الان ازجاهای مختلف کمک می گیرندودربرابر تورم سکوت کرده اند.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام ضمن تشکر از درج مطلب خوب اکبریه پشت در باغ سرخ و سبز ، لطفا موضوع کوچک شدن حریم باغ تاریخی رحیم اباد را هم جهت شفاف سازی اذهان عمومی و اگاهی مردم پیگیری فرمایید. متشکرم.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام تشکر میکنم از اداره کل بهزیستی که همیشه پاسخگوی  مشکلات ما  بودند
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چراشهرداری وشورای شهر بیرجندمنازل ومغازهای کسب و کار مردم را در محدوده میدان ابوذر تخریب می کند ولی نمی تواند ساختمان راهنمایی رانندگی را که ملک شهرداری است را تخریب کند؟این دهن کجی به مردم نیست؟
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به نورپردازی و زیباسازی ورودی های بیرجند بخصوص بلوار امام رضا ع.بلوار عبادی و بلوار خلیج فارس که فاقد هرگونه جذابیت بصری و نورپردازی در شب هستند اقدام فرمایند
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۹
۱۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.جاده روستای چاه یوسف به آفریز که جاده بسیار پر تردد میباشد از وضعیت خوبی برخوردار نمی باشد و همیشه وسایل نقلیه ما بابت جاده معیوب دچار خرابی میباشد لطفا اداره راه فکری برای جاده بردارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*