گفته می شود

گفته می شود اخباری مبنی بر اینکه دختر دهه هشتادی یکی از اعضای شورای شهر تهران حقوق ۳۳ میلیونی از شورا دریافت میکند در فضای مجازی منتشر شد و همین خبر جنجال‌های زیادی را به همراه داشت. در همین زمینه «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کسی که عضو شورای شهر می‌شود می‌توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد. به دلیل اینکه رییس دفتر یک سری وظایف خاص دارد جایگاهش بالاتر از یک کارمند است؛ اما براساس تصمیمات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می‌شود و براساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند. وقتی خبر حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند این فرد حقوق معوقه داشته و به همین دلیل، این میزان حقوق را دریافت کرده است، حالا اینکه چرا این فرد حقوق معوقه داشته باید بررسی شود.

 

 

گفته می شود بر خلاف آنچه این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست و اعلام می‌شود که مهران مدیری بعد از ویدیویی که در آن توضیح کامل در خصوص برنامه دورهمی داد کماکان ممنوع کار است باید گفت مهران مدیری ممنوع کار نیست و این روزها مشغول بازی در یک فیلم سینمایی است.

 

 

 

گفته می شود احمد نادری، عضو هیات رییسه مجلس گفته چیزی به اسم طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس وجود ندارد؛ با توجه به اختلاف نظر در مجلس ترجیح داده شد که این طرح کنار گذاشته شود لذا به شورای عالی فضای مجازی ارجاع داده شد. بخش‌هایی از این طرح در این شورا به تصویب رسید و قاعدتا وارد مرحله اجرا می شود.

 

 

گفته می شود عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اعدام علیرضا اکبری و واکنش انگلیس به آن نوشته «سفارت انگلیس جاسوس اکبری را جذب و برای خروجش از کشور سناریو سکته را طراحی و اسرار وزارت دفاع را… حالا بستن سفارت یا اخراج سفیر هیچ، لااقل بچه حزب اللهی ها اینجا تاریخ را به هم پیوند دهند که این سفارت کارکردش در امتداد سفارت آمریکا است و می شود نام آن را همیشه لانه جاسوسی٢ گذاشت.»

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به بودجه امسال و همچنین شفافیت بودجه سال آینده اظهار کرد: باید گفت که هنوز برای اعلام نظر درباره بودجه سال ۱۴۰۲ زود است و باید طی هفته‌های آینده‌های و بعد از بررسی‌های تخصصی درباره آن نظر داد؛ اما به طور کلی تمامی مجموعه‌ها به سمت شفافیت بیشتر پیش می‌روند و بودجه سال آینده نیز از این قاعده مستنثی نیست. عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود این که موضوع کالابرگ و بازگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ در قانون بودجه نیز بر آن تاکید شده بود، عملا این اتفاق نیفتاد و مردم از این موضوع گلایه‌مند هستند که البته گلایه مردم نیز درست است. به همین دلیل در جریان بررسی لایحه بودجه امسال تلاش خواهیم کرد این کلاه مجددا بر مجلس و مردم نرود.

 

 

گفته می شود وکیل سامان صیدی (یاسین) خواننده رپ کرمانشاهی نوشته پرونده موکل سامان صیدی (یاسین)برای رسیدگی مجدد به ایرادات هفتگانه دیوان عالی کشور به دادستانی ارجاع شد. به فرض انتساب رفتار ادعایی، مجازات وی اعدام تشخیص داده نشده است.

 

 

گفته می شود محمدجواد لاریجانی گفته چهار هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکاست در اظهارات اخیرش گفته است، باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.

 

 

گفته می شود روزنامه‌ی کیهان نوشته در انگلیس اعلام شده مردم باید بین غذا و گرما یکی را انتخاب کنند! و از خاک مدفوع گربه به‌عنوان سوخت استفاده کنند! در فرانسه هیزم هم سهمیه‌بندی شده است! در آلمان زغال‌سنگ و شمع نایاب شده! در سوئیس توصیه شده مردم گروهی استحمام کنند! در سوئد کارمندان باید از پتو برای گرم کردن خود استفاده کنند!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*