گفته می شود

 

 

گفته می شود سخنگوی گمرک گفته تا به این لحظه هیچ مشخصاتی اعم از اظهارنامه، مدارک واردات، اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و… خودرو‌های وارداتی به گمرک اظهار نشده است.

 

 

 

گفته می شود با رای نهایی شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری، مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر مازاد بودن ۶۰.۳ درصد از سهام بانک آینده و تفویض حق رای این سهام به وزارت اقتصاد قطعی شد.

 

 

 

گفته می شود آجیل شب یلدا حدود ۵۰۰ هزار تومان تمام می‌شود. با این تفاسیر می‌توان گفت اگر یک خانواده دو نفره بخواهند شب یلدا را کنار هم سپری کنند باید چیزی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه کنند که تقریباً معادل پرداخت یک ماه یارانه است.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان نظام‌پزشکی گفته «ما به‌ شدت احتیاج به تصمیمات فراقوه‌ای داریم. عقلای مجلس، دولت، فرهنگستان و نظام پزشکی باید دور هم جمع‌شوند و چاره‌ای بیندیشند، وگرنه ما تا پنج‌ سال آینده در برخی رشته‌ها دیگر جراح نخواهیم داشت و باید بیماران را به خارج بفرستیم و ده برابر هزینه کنیم تا یک عمل ساده قلب انجام دهند. جراحی قلب به‌ویژه جراحی قلب اطفال، جراحی اطفال و تخصص بیهوشی در شرف نابودی و همزمان پزشکی لوکس و جراحی‌های زیبایی در حال رشد است.»

 

گفته می شود اشکان دژاگه که مدتی در آلمان بود آنجا در تجمعات دیده شد و گویا دلیل دستگیری او همین مساله بوده است.محمود رضا فاضلی مدیر برنامه های این بازیکن تیم فولاد خوزستان خبر فوق را تائید کرد و حالا باید دید اشکان چه توضیحاتی را ارائه می کند؟دژاگه که سابقه بازی در تراکتور را هم دارد،امسال به فولاد پیوست ولی در بیشتر بازی ها غایب بود.

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرده شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد که پلتفرم اینستاگرام بازگردد. من حتی عضو شورای امنیت کشور هم نیستم.

 

 

گفته می شود حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران، با اشاره به خبرهای منتشره درباره کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ به اقتصادنیوز گفته نمی‌دانم، اطلاعی از این موضوع ندارم. خیلی این بحث‌ها زود است و این خبر شایعه ای بیش نیست و صحت ندارد. او با اشاره به سکوت حسن روحانی از آغاز اعتراضات تا به الان و احتمال کناره‌گیری او از سیاست، بیان کرد: خیر، درباره‌ی این موضوع نمی‌شود حرف زد.

 

 

گفته می شود رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بازار دیگری هم به نام بازار غیررسمی داریم که معاملات حواله، اسکناس و یا بعضاً فردایی در آن صورت می‌گیرد، گفت: آنچه به عنوان نرخ غیررسمی یاد می‌شود، بازاری است که عمق آن دقیق مشخص نیست. حتی در معاملات فردایی اساسا ارزی معامله نمی‌شود و به نوعی شرط‌‌بندی روی نرخ است و در حقیقت مابه‌التفاوت ارز به صورت ریال مبادله می‌شود و حجم بسیار پایینی دارد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*