گفته می شود

گفته می شود در اقدامی تازه برای کنارگذاشتن دلار در تبادلات تجاری بین‌المللی، رئیس‌جمهور چین در سفر اخیرش به کشورهای عربی تأکید کرده پکن در پرداخت معاملات نفتی از ارز ملی خود (یوان) استفاده خواهد کرد.

 

 

گفته می شود آلمان برای فرار از تحریم ها علیه روسیه، مخفیانه و از کشورهای واسطه گاز طبیعی مایع مسکو را خریداری می کند.

 

 

 

گفته می شود نایب‌رییس انجمن داروسازان ایران درباره تاسیس داروخانه‌ از سوی نهادهای دولتی و حمایتی همچون هلال احمر و گسترش داروخانه‌های دولتی در کشور، گفته تجربه نشان داده که گردش مالی برخی داروخانه‌های دولتی معادل ۲۰۰ تا ۳۰۰ داروخانه خصوصی است؛ بنابراین متاسفانه فعالیت این ارگان‌ها در حوزه دارو به تدریج از حالت فوریتی و خدمت‌رسانی خارج شده و به بنگاه تجاری بدل می‌شوند.

 

 

 

وزیر خارجه عربستان سعودی گفت: «اگر به توافق هسته‌ای با ایران دست نیابیم، وارد مرحله بسیار خطرناک و پیچیده‌ای خواهیم شد که باید از آن اجتناب کرد.»

 

 

 

گفته می شود در حالی که پیش از این مقامات ایرانی نسبت به همکاری عربستان و کویت برای توسعه دوجانبه میدان گازی مشترک «آرش» (الدره) واکنش نشان داده بودند، مقامات کویتی و سعودی تفاهم نامه ای را در این باره امضا کردند.

 

 

 

 

گفته می شود اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه انگلیس بعد از نشست اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و با تکرار اتهامات ضد ایرانی گفته ما تحریم‌هایی علیه ایران، به دلیل ارائه پهپاد به روسیه و سرکوب اعتراضات اعمال کردیم.

 

 

گفته می شود چین به دنبال ایفای قدرت در منطقه است و خود را ابرقدرت می‌داند و دومین قدرت اقتصادی دنیاست؛ آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی دنیا هم باید از منطقه بیرون رود پس حتی با بسته شدن قرارداد و واگذاری پروژه و تامین انرژی باز هم خرید نفت ایران در سبد ۵.٨ میلیون بشکه نفت روزانه محفوظ است.

 

 

 

گفته می شود «علیرغم خبرهایی که در رسانه‌های خارج‌نشین درباره حکم اعدام امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز منتشر شده، پیگیری‌ها حاکی است که هیچ حکمی برای امیر نصر آزادانی صادر نشده است. روز ۲۵ آبان‌ماه در جریان ناآرامی‌های در اصفهان سه تن از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند که متهمان پرونده دستگیر شدند. رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصر آزادانی براساس کیفرخواست صادره متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد.

 

 

 

گفته می شود مجری با سابقه صداوسیما که با برنامه‌های صرفاً جهت اطلاع، تهران۲۰ و پایش به شهرت رسید؛ آنطور که در خبرها آمده ممنوع الخروج و پاسپورتش ضبط شده است . هنوز درباره دلایل این اقدام خبری در دسترس نیست.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*