گفته می شود

گفته می شود شبکه خبری المیادین به نقل از برخی منابع ایرانی ادعای مطرح در روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز درباره ایران را رد کرد. این روزنامه انگلیسی اخیرا ادعا کرده بود که سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان سفر به بغداد، تهدید کرده بود که در صورت عدم جلوگیری از نفوذ تروریست‌های تجزیه طلب به داخل خاک ایران، تهران عملیات زمینی در شمال عراق را آغاز خواهد کرد.

 

 

گفته می شود محمد علی کامفیروزی وکیل مدافع پروانه سلحشوری از منع فعالیت رسانه‌ای در فضای مجازی این نماینده سابق مجلس خبر داد. این وکیل دادگستری در توئیتی نوشت: دیروز با موکلم، پروانه سلحشوری، به شعبه ۳ دادسرای اوین رفتیم. اتهامات اجتماع و تبانی و فعالیت تبلیغی به موکلم تفهیم و آخرین دفاع اخذ و ایشان با وثیقه و قرار نظارت قضایی «منع فعالیت رسانه‌ای مرتبط با جرایم ارتکابی در فضای مجازی» آزاد شد. ما به این قرار نظارت غیرقانونی اعتراض کردیم.

 

 

گفته می شود کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از تشکیل دو تیپ نظامی در منطقه کردستان با بودجه دولت مرکزی این کشور به منظور حفاظت از مرز مشترک با ایران خبر داد.

 

 

گفته می شود دولت عراق در اقدامی عجیب در اطلاعیه خود از عنوانی برای «خلیج فارس» استفاده کرد که با نام رسمی و تاریخی و بین المللی این منطقه جغرافیایی منافات دارد. در بیانیه رسمی مصوبات دولت عراق که شب گذشته به ریاست شیاع السودانی برگزار شد، در بند مخصوص به اختصاص بودجه به تیم ملی عراق برای شرکت در جام کشور‌های عربی در بصره از عبارت «خلیج عربی» استفاده شده است.

 

 

 

گفته می شود رییس سازمان بورس در پاسخ به سوال ایرنا در خصوص استعفای خود شفاف سازی کرد و گفته رفتن بنده از سازمان برای روسای سازمان شیرین است. وی اظهار داشت: اتاق رئیس سازمان به خصوص طی یکی دو سال اخیر اتاق شکنجه بوده است. تصور بنده به این صورت بود که شاید کناره‌گیری ام از سازمان به نفع بازار سرمایه باشد، اما همه اعضای شورا به اتفاق با این استعفا مخالفت کردند و منتفی شد.

 

 

گفته می شود پرویز برومند با دستور دادستان تهران با قرار وثیقه آزاد شد. قوه قضاییه اعلام کرد: احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال خواهان مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده و بررسی تاسیسات قانونی، قرار بازداشت برومند را تبدیل و دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد. پرویز برومند چندی پیش که در اغتشاشات یکی از خیابان‌های تهران حضور داشت، بازداشت شده بود.

 

 

گفته می شود سردار حاجی زاده در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه شهید رجایی تاکید کرد: «فریب خوردگان اغتشاشات ضدانقلاب نیستند. فرزندان ما و جزو مردم ما هستند؛ این نشان می‌دهد که ما خلأ داریم. آن‌ها باید توجیه بشوند. باید دشمن را بشناسند.» او افزود: با همه این مشکلاتی که داریم تعجب می‌کنم چرا در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش درسی با عنوان دشمن‌شناسی نباید داشته باشیم. حاجی زاده گفت: بیش از ۳۰۰ تن در این دو ماه کشته و شهید شدند، چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم.

 

 

 

گفته می شود گمانه‌زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد، یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*