گفته می شود

گفته می شود کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی جواب اظهارات یورگن کلینزمن و توهین به تیم ملی ایران را داد.‌ کی‌روش نوشته: با اینکه به آنچه که[ در دوران بازی] در زمین انجام دادی احترام می‌گذارم اما اظهاراتت در مورد تیم فوتبال ایران و فرهنگ ایرانیان مایه ننگ است. کی‌روش همچنین کلینزمن را دعوت به حضور در اردوی تیم ملی کرده تا از نزدیک با ایرانی‌ها آشنا شود اما برای این حضور یک شرط گذاشته؛ تو باید پیش از حضور از گروه فنی جام جهانی استعفا بدهی. سرمربی تیم کشورمان از فیفا خواسته در مورد جایگاه کلینزمن در بخش فنی جام جهانی قطر تجدید نظر کند.

 

 

 

گفته می شود موافقت خاندوزی با تغییر مدیرعامل بانک مسکن؛ خبری که در آخرین روز تابستان، رسانه‌ای شد. اما این پافشاری وزیر اقتصاد در شرایطی بود که بررسی‌های نشان می‌دهد، رئیس جمهور طی چندین نامه، خواستار ادامه مدیرعاملی شایان در بانک مسکن در راستای اجرای نهضت ملی مسکن بوده است.

 

 

 

گفته می شود جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، در جریان جلسه علنی مجلس و در تذکری به رئیس‌جمهوری و وزیر کشور، گفته در اعتراضات مردمی مهاباد و شهر‌های کردنشین ۱۳ نفر بر اساس آمار رسمی، و بر اساس آمار غیر رسمی ۱۰۵ نفر کشته شده‌اند. او ادامه داد: آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جدیدترین اظهارنظر خود درباره ادغام این سازمان با منابع طبیعی گفته موضوع ادغام دو سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی فعلا از دستور خارج شده است.

 

 

 

گفته می شود آمارهای رسمی حکایت از آن دارد که تورم اجاره مسکن در کشور برای چهارمین ماه متوالی از تورم عمومی ماهانه سبقت گرفته است.

 

 

 

گفته می شود روزنامه دیلی صباح ترکیه جمعه گذشته (چهارم آذرماه) را برای فروشندگان و هتلداران استان وان «شگفت‌انگیز» توصیف کرده و از هجوم مسافران ایرانی به این استان و غافلگیر شدن هتلداران وان، خبر داده و نوشته است: هتل‌داران ترکیه به دلیل قطعی اینترنت در ایران و دسترسی محدود مردم به پلتفرم‌ها در بحبوحه ناآرامی‌های ایران، رزرو زیادی از کشور همسایه دریافت نکرده‌اند، اما جمعیتی که اکنون به وان آمده هتلداران را غافلگیر کرده و لبخندی بر لبان کاسبان این منطقه نشانده است.

 

 

گفته می شود عزت‌الله ضرغامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با بیان اینکه “تمام گرفتاری‌های ما این است که نتوانستیم به‌ لسان قوم، دین را به مردم معرفی کنیم”، اظهار داشت: نتوانستیم به نوجوانان و جوانان با زبان خودشان امر به معروف و نهی از منکر کنیم. وی با ابراز اینکه “جوانان امروز به‌دنبال سخنان کوتاه و تأثیرگذار هستند”، افزود: عادتی که برخی مسئولان ما در اطاله کلام دارند، سبب شده است نتوانند با فرزندان دوره دیجیتال ارتباط برقرار کنند. ضرغامی ادامه داد: اگر کسی بلد بود با جوانان و نوجوانان ما سخن بگوید، باید ابتدا مقداری با آنها راه می‌رفت و سپس اقتضائات آنها را درک می‌کرد.

 

 

 

گفته می شود محمدمهدی اسماعیلی درباره توقیف روزنامه جهان‌صنعت و در پاسخ به این که در شرایطی که فرآیند کار رسانه‌های داخلی با محدودیت‌هایی مواجه است و با یک جنگ رسانه‌ای در خارج از کشور مواجه هستیم، آیا نمی‌شد اگر هم مساله‌ای وجود دارد آن را با تذکر پیگیری کنیم، گفت: همین روزنامه‌ای که اشاره می‌کنید، بیش از دو بار پرونده‌اش به دادگاه ارسال شده است، بیش از چند بار تذکر کتبی و شفاهی به این روزنامه داده شده است، مدیر مسئولش چندین بار در این ماه اخیر به معاونت مطبوعاتی آمد و از ایشان خواهش کردیم تا همکاری کنند.

 

 

گفته می شود شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما گفته تصور برخی از مدرنیته در ایران این است که غرب در قرون وسطی بود، یک عده دیدند اینجا چقدر تاریک است! گشتند و دکمه‌ای را زدند یکباره چراغی روشن شد و وارد عصر روشنگری شدند! و بعد همه چیز دموکراتیک شد و به خوبی و خوشی زندگی‌شان را ادامه دادند! چنین تصویری برای ما ساخته شده. تغییرات و تحولات اجتماعی و تغییر قوانین در جوامع کار یک شب و یک ماه و یک‌سال نیست. الان برخی فکر می‌کنند که اگر فردا جمهوری اسلامی نباشد، ایران سوییس می‌شود! این تصور از کجا آمده است؟ حتی در مورد دگرگونی نهاد‌های سیاسی هم چنین است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*