گفته می شود

 

 

گفته می شود سخنگوی نیروی هوایی ارتش اوکراین مدعی شد که شماری از پهپاد‌های ساخت ایران را در جنگ با روسیه سرنگون کرده است. خبرگزاری رویترز نوشت، سخنگوی نیروی هوایی ارتش اوکراین امروز در یک کنفرانس خبری مدعی شد که اوکراین بیش از ۳۰۰ پهپاد «کامیکازه» شاهد-۱۳۶ ساخت ایران را تا کنون سرنگون کرده است. اوکراین و متحدانش مدعی هستند که روسیه از پهپهاد‌های ساخت ایران در جنگ علیه این کشور استفاده می‌کند.

 

 

 

گفته می شود اقتصاددانی که بحران بزرگ اقتصادی ۲۰۰۸ را پیش‌بینی کرده بود می‌گوید بنا بر دلایلی جنگ جهانی سوم عملا آغاز شده است.

 

 

گفته می شود  امام جمعه موقت اصفهان، با بیان اینکه همه در جامعه نیاز به هوای پاک دارند، گفته لباس کامل منجر به جامعه پاک می‌شود، باید این استدلال‌ها برای همه جوانان گفته شود، کشورهای غربی به زور و جبر حجاب را از سر زنان جدا می‌کنند.

 

 

گفته می شود عاملی امام جمعه اردبیل با بیان اینکه قره باغ خط قرمز ماست، گفته ایران هیچ وقت نگفته ارمنی ناموس ماست یا ارمنی خط قرمز ماست؛ خط قرمز ما قره باغ است و هیچ کس مثل من در این تریبون از تمامیت ارضی قره باغ و لزوم عودت قره باغ به آذربایجان صحبت نکرده است. من بارها گفتم راه چاره جنگ است، نه گروه مینسک و نه مذاکره. جنگ هم اتفاق افتاد و الحمدالله قره باغ آزاد شد مقدار کمی هم که مانده باید به آذربایجان برگردد.

 

 

 

گفته می شود هزینه وام مسکن نسبت به هفته قبل با شیب ملایمی افزایشی بوده است و زوج‌ها برای اخذ این وام باید حدود ۹۲ میلیون تومان پرداخت کنند. زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.

 

 

گفته می شود رئیس کل بانک مرکزی درباره کاهش همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات برای نهضت ملی مسکن، گفته نهضت ملی مسکن به مرحله‌ پرداخت وام، نرسیده‌ است. بخشی از شرایط دریافت وام منوط به این است که فرد متقاضی باید آورده‌ای داشته باشد. دلیل اینکه بخشی از افراد نتوانسته‌اند وام خود را دریافت کنند، این بوده هنوز آورده‌ای به همراه نداشته‌اند.

 

 

گفته می شود شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از علما، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی، اعلام کرده علی رغم تذکرات امام جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده ای افراد فرصت طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیرو‌های حافظ امنیت مجروح شدند.

 

 

گفته می شود نماینده تهران گفته در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌ را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*