گفته می شود

 

گفته می شود پاداش یک میلیارد تومانی به گزارشگران فساد تعلق می گیرد وزارت اقتصاد اعلام کرد:  حفظ محرمانگی هویت سوت‌زن، تضمین امنیت شغلی سوت‌زن و صیانت از وی در مقابل اقدامات تلافی‌جویانه احتمالی، اهدای پاداش نقدی به سوت‌زن به میزان ۳ درصد از عواید حاصله برای دولت درنتیجه گزارش تا سقف یک میلیارد تومان و ارائه مشوق‌های غیرنقدی به سوت‌زنان کارمند نظیر تقدیرنامه از وزیر، اعطای طبقه تشویقی، معرفی به عنوان کارمند نمونه، حق تقدم در انتصاب به مشاغل مدیریتی و یا مشاغل بالاتر، از جمله مهمترین حمایت‌ها و پاداش‌های درنظر گرفته شده برای سوت‌زنان در این دستورالعمل است.

 

 

 

گفته می شود وزارت دفاع انگلیس روز شنبه اعلام کرد نیروهای اوکراینی توانسته‌اند پنجاه کیلومتر در خاک این کشور پیشروی کنند.

به نوشته روزنامه «گاردین» این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ضد حمله‌های ارتش اوکراین موجب غافلگیری نیروهای روسی شده است.

وزارت دفاع انگلیس افزود، نیروهای اوکراینی توانسته‌اند در شمال شرق این کشور، در نوار باریکی به طول پنجاه کیلومتر نیروهای روسی را عقب برانند.

در این بیانیه آمده است، اوکراینی‌ها در حال حرکت به سمت شهر «کوپیانسک» هستند که تصرف آن تأثیر چشمگیری در جنگ خواهد گذاشت زیرا خطوط پشتیبانی روس‌ها به سمت خط مقدم دونباس از این ناحیه عبور می‌کنند.

 

 

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی گفته برخی زائران بدون ارائه گذرنامه برای زیارت عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)، وارد عراق شده‌اند.

 

 

گفته می شود در ۱۵ سال اخیر شاهد خروج رفوگران ایرانی بودیم؛ در ابتدا رفوگران خبره تبریز و در ۵ سال اخیر هر رفوگری که بازار تهران مهارت این کار را داشت نیز به ترکیه مهاجرت کرد.

 

گفته می شود مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در یک سخنرانی که در پی ضدحمله سربازان اوکراینی علیه نیروهای روس در شمال شرق اوکراین ایراد کرد، گفت اکنون می‌توان حمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به اوکراین را به عنوان یک “شکست” قلمداد کرد.

 

 

گفته می شود علی‌رغم هشدارهای مکرر روسیه به متحدان رژیم کی‌یف درباره کمک تسلیحاتی به اوکراین، واشنگتن اما از بودجه دو ساله برای این کشور خبر داد. «ویلیام لاپلانت» معاون وزیر دفاع آمریکا در امور آموزش و تأمین گفت به اندازه دو سال برای کمک نظامی به اوکراین بودجه اختصاص داده‌اند.

 

 

گفته می شود نخست وزیر مکلف لبنان به مناسبت درگذشت ملکه انگلیس، سه روز عزای عمومی در لبنان اعلام کرد!

 

 

گفته می شود مدیرمسئول کیهان نوشته در میان کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، همراهی بحرین با سایر کشور‌های عضو حساب جداگانه‌ای دارد، زیرا بحرین بخشی از خاک ایران بوده است که در جریان یک زد و بند غیرقانونی میان شاه معدوم و دولت‌های آمریکا و انگلیس از ایران جدا شده است و امروزه اصلی‌ترین خواسته مردم بحرین بازگشت این استان جدا شده از ایران به سرزمین اصلی و مادری آن، یعنی ایران اسلامی است و بدیهی است که این حق مسلم ایران و مردم استان جدا شده آن نباید و نمی‌تواند نادیده گرفته شود.

 

 

گفته می شود امام جمعه قم گفته انتظار مردم از رییس جمهور این است که به وزیر ورزش تذکر دهد که از ناهنجاری ورود زنان به ورزشگاه‌ها جلوگیری کنند. وی افزود: این انتظار هم وجود دارد که دولت برای جامعه تولید شادی حلال کند و این امر ضروری است و متدینین از این وضع گله دارند.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر صمت گفته ایران به دنبال تسخیر بازار روسیه است. رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: این سازمان چند فاکتور مهم را برای توسعه تجارت با روسیه در دستور کار قرار داده که توسعه بازار مهمترین فاکتور در این میان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*