گفته می شود

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در توییتی نوشته شرکت دارویی که رییس هیات مدیره آن، مدیر ارشد سازمان غذا و داروست، از زمان انتصاب وی در سال گذشته،۷ بار مجوز افزایش قیمت دریافت کرده است! با چنین تعارض منافع آشکاری چگونه مسئولیت اجرای طرح دارویار که با سلامت میلیون‌ها ایرانی سرو کار دارد به این سازمان واگذار شده است؟

 

گفته می شود در فاصله یک هفته تا برگزاری انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مهدی تاج از سوی مراجع قضایی رد صلاحیت شد. این موضوع با نامه مکتوب و برخی اسناد پیوست برای وزارت ورزش و فدراسیون ارسال شده است.
گفته می شود تعداد زندانیان بالاست و براساس قانون به جز جرایم سنگین، قتل و سرقت مسلحانه، بقیه مجرمان می‌توانند با وثیقه آزاد شوند؛ به همین دلیل یک دزد خیالش راحت است که چند روز پس از دستگیری، آزاد می‌شود. زندان برای این افراد شغل و تفریح شده؛ چراکه تغذیه و محل خوابشان رایگان است و در زندان هم بیکار نمی‌مانند.

 

گفته می شود دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص آخرین وضعیت فیلترینگ پیام‌رسان‌ تلگرام اظهار کرده محدودسازی و فیلتر یک درمان مقطعی و مسکن است. وی گفت: تلگرام از برخی خواسته‌های جمهوری اسلامی سرپیچی کرده و در مواردی نقش اپوزیسیون حاضر می‌شد. دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام فعلا در دستور کار فضای مجازی نیست، عنوان کرد: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که متشکل از هفت دستگاه است، اگر نیاز باشد باید موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه مطرح شود و کارگروه تصمیم نهایی را خواهد گرفت. فیروزآبادی با اینکه در شبکه‌ ملی اطلاعات موفقیت‌ها و ناکامی‌هایی داشته‌ایم، ادامه داد: تاکنون در حوزه پیام‌رسان‌های داخلی ناموفق بوده‌ایم.

 

 

گفته می شود معاون اسبق اجتماعی نیروی انتظامی گفته به نظر من، باید دست پلیس را هم بوسید که از آبروی خودش گذشت و آمد در خیابان‌ها با بی‌حجابی‌ها برخورد کرد. وظیفه پلیس، برخورد با جرم و هنجارشکنی است و اگر پلیس، مقتدر نباشد، ناامنی بیشتر می‌شود.

گفته می شود نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشته که رئیس جمهور سابق آمریکا دست کم ۳۰۰ فقره اسناد طبقه‌بندی‌شده را در عمارتش نگه داشته بود.
گفته می شود تارنمای سفارت آمریکا در اوکراین طی یک هشدار امنیتی از شهروندان آمریکایی خواسته فوری با استفاده از گزینه‌های حمل و نقل زمینی در صورت امن بودن، اوکراین را ترک کنند.در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: وضعیت امنیتی در سراسر اوکراین به شدت بی ثبات است و شرایط ممکن است بدون صدور هشدار بدتر شود. ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری و دیگر مقامات اوکراین گفتند که همزمان با روز استقلال اوکراین در روز چهارشنبه مسکو امکان دارد حملات فشرده از جمله حمله موشکی انجام دهد.

 

 

گفته می شود  اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی بین المللی فیلتر نشده در کشورمان است که هم اکنون بیش از ۴۸ میلیون کاربر ایرانی در آن عضو هستند.

 

 

گفته می شود مهدی فضائلی در توئیتر نوشته فساد در سیستم داریم؟ بله، فرایند فسادزا در برخی سیستم‌ها داریم؟ بله، فساد شبکه‌ای داریم؟ بله و باید با همه این‌ها مبارزه کرد، ولی فساد سیستمی نداریم؛ این‌ها با هم متفاوتند!

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*